d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Iemand Me Helpen Met Router Zooi? > Ik D/c De Hele Tijd =[
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Feb 26 2008 08:55pm

Ik heb totaal geen verstand van internet zaken dus vraag ik het maar aan jullie. Mijn probleem is dat mijn interet elk uur na het opstarten van bepaalde programmas uitvallen ofzo. Programmas zoals ventrilo, hamachi, en andere lan makende programmas. Misschien helpt dit.. een foutmelding van ventrilo "You have been kicked from the server. Duplicate IP's are not allowed for your account." dit krijg ik na 1 uur.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 27 2008 02:11am
Je kunt beter gewoon klantenservice bellen

Of stel kamervragen
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 27 2008 02:47am
Quote (RubberNinja @ Wed, Feb 27 2008, 03:55am)
Ik heb totaal geen verstand van internet zaken dus vraag ik het maar aan jullie. Mijn probleem is dat mijn interet elk uur na het opstarten van bepaalde programmas uitvallen ofzo. Programmas zoals ventrilo, hamachi, en andere lan makende programmas. Misschien helpt dit.. een foutmelding van ventrilo "You have been kicked from the server. Duplicate IP's are not allowed for your account." dit krijg ik na 1 uur.


Heb je toevallig nog een pc thuis staan? die ook gebruik maakt van dezelfde internet verbindingen?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 27 2008 03:53am
zou het niet zo kunnen zijn dat je routertje ip's automatisch ververst? mss moet je ff je routertje zelf openenen kijke of daar n instelling voor bestaat..
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 27 2008 03:53am
Quote (JurK. @ Wed, Feb 27 2008, 09:53am)
zou het niet zo kunnen zijn dat je routertje ip's automatisch ververst? mss moet je ff je routertje zelf openenen kijke of daar n instelling voor bestaat..


lag
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 27 2008 06:52am
Quote (stefan_FFH @ Wed, 27 Feb 2008, 10:53)
lag


obviously..
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Feb 27 2008 08:19am
Quote (Malakas @ Wed, Feb 27 2008, 08:47am)
Heb je toevallig nog een pc thuis staan? die ook gebruik maakt van dezelfde internet verbindingen?


erf vergeten te melden dat hier 1-8 pc's aan kunnen staan met internet^^]

edit : weet iemand hoe ik de looptijd van de DHCP kan veranderen?

uit wikipedia :"Aan de DHCP-gegevens is een bepaalde leasetime of looptijd gekoppeld, variërend van enkele minuten tot enkele weken. In die tijd zijn de gegevens voor deze specifieke computer gereserveerd. Voordat de leasetijd verlopen is moet de computer opnieuw een aanvraag indienen, en krijgt dan eventueel een ander IP-adres. Als een computer, of netwerkverbinding, herstart tijdens de looptijd van een lease voorziet het protocol in een voortzetting van het reeds verkregen IP-nummer zodat de eerste stap (initiële aanvraag) overgeslagen wordt en een verlenging gebruikt wordt."

This post was edited by RubberNinja on Feb 27 2008 08:25am
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 27 2008 08:42am
Of je zet de DHCP uit en geeft elke pc een static IP. Hoe je dat voor elkaar krijgt verschilt per router, dus als je er niet uitkomt graag ff router type doorpasen tongue.gif
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 27 2008 08:47am
Quote (RubberNinja @ Wed, Feb 27 2008, 02:19pm)
erf vergeten te melden dat hier 1-8 pc's aan kunnen staan met internet^^]

edit : weet iemand hoe ik de looptijd van de DHCP kan veranderen?

uit wikipedia :"Aan de DHCP-gegevens is een bepaalde leasetime of looptijd gekoppeld, variërend van enkele minuten tot enkele weken. In die tijd zijn de gegevens voor deze specifieke computer gereserveerd. Voordat de leasetijd verlopen is moet de computer opnieuw een aanvraag indienen, en krijgt dan eventueel een ander IP-adres. Als een computer, of netwerkverbinding, herstart tijdens de looptijd van een lease voorziet het protocol in een voortzetting van het reeds verkregen IP-nummer zodat de eerste stap (initiële aanvraag) overgeslagen wordt en een verlenging gebruikt wordt."


je zoekt je routers handlijding en typt dan in de browser het ip van de router zo kom je zegmaar in de routers config. en dan zoek je denk ik ergens uit hoe je static ip aanzet. en ik dacht dat je die dan ook per verbinding @ pc ook manueel moest invullen.. als dat niet werkt probeer je die dhcp release dinges te veranderen als je dat ergens kan vinden in dat menu.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Feb 27 2008 10:09am
Quote (Shinobi-tlo @ Wed, Feb 27 2008, 02:42pm)
Of je zet de DHCP uit en geeft elke pc een static IP. Hoe je dat voor elkaar krijgt verschilt per router, dus als je er niet uitkomt graag ff router type doorpasen tongue.gif


we hebben er 2 en op de eerste kan ik het niet vinden dus even volgende proberen^^

maar als ik dit verander, is mn probleem dan denk je opgelost?

@ wasbeertje, even kijken hoor 8)

edit : ik heb een
sitecom router dc-202v5
en een e-tech rtpr01

This post was edited by RubberNinja on Feb 27 2008 10:22am
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll