Quote (Malakas @ Wed, Feb 27 2008, 08:47am)
Heb je toevallig nog een pc thuis staan? die ook gebruik maakt van dezelfde internet verbindingen?
erf vergeten te melden dat hier 1-8 pc's aan kunnen staan met internet^^]
edit : weet iemand hoe ik de looptijd van de DHCP kan veranderen?
uit wikipedia :"Aan de DHCP-gegevens is een bepaalde leasetime of looptijd gekoppeld, variërend van enkele minuten tot enkele weken. In die tijd zijn de gegevens voor deze specifieke computer gereserveerd. Voordat de leasetijd verlopen is moet de computer opnieuw een aanvraag indienen, en krijgt dan eventueel een ander IP-adres. Als een computer, of netwerkverbinding, herstart tijdens de looptijd van een lease voorziet het protocol in een voortzetting van het reeds verkregen IP-nummer zodat de eerste stap (initiële aanvraag) overgeslagen wordt en een verlenging gebruikt wordt."
This post was edited by RubberNinja on Feb 27 2008 08:25am