d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mf Van Nerco > Ik Weet Het Echt Niet
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Feb 26 2008 01:02pm
Heb overal gezocht en gedaan
(voordat ik gitaar ging spele:P) en heb ook geen idee hoe ik dit allemaal naar engels zou moeten vertalen dus vandaar bij nederlandse gedeelte

maar kreeg niks gevonde dus hier mijn vraag.

Ik heb een nerco met 130mf, maar hij is sum. Nu weet ik dat een merc zijn eigen mf heeft, maar skalletons of golems kan je geen eq geven, dus krijgen die mijn mf? of hebben die gewoon 0 mf?

alvast bedankt;)

Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 26 2008 01:12pm
Quote (ADHDMusic @ Tue, 26 Feb 2008, 21:02)
Heb overal gezocht en gedaan
(voordat ik gitaar ging spele:P) en heb ook geen idee hoe ik dit allemaal naar engels zou moeten vertalen dus vandaar bij nederlandse gedeelte

maar kreeg niks gevonde dus hier mijn vraag.

Ik heb een nerco met 130mf, maar hij is sum. Nu weet ik dat een merc zijn eigen mf heeft, maar skalletons of golems kan je geen eq geven, dus krijgen die mijn mf? of hebben die gewoon 0 mf?

alvast bedankt;)


Jouw mf, en sum is klote zelfs al heb je +40 skilsl dan zijn ze nog slap dan duurt alles te lang om te killen vind ik dan

PB was bettere keus met een Normale Golem en Bone Prison / Decry Curse

Edit :

PB Necro.
Met Frozen Aura of Prayer Merc
Decry Curse (maakt je tegenstanders slomer 2x zo slap tegen jouw damage en rengt res. naar beneden)

This post was edited by tenshinhan on Feb 26 2008 01:14pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 01:22pm
Ja.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Feb 26 2008 01:23pm
oke bedankt, nee ben dueller maar heb nu teidelijk geen mfer soso meer, dus nerco heeft meeste mf xD en hij is bone + sum om persies te zijn;)
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 01:26pm
Quote (ADHDMusic @ Tue, Feb 26 2008, 08:23pm)
oke bedankt, nee ben dueller maar heb nu teidelijk geen mfer soso meer, dus nerco heeft meeste mf xD en hij is bone + sum om persies te zijn;)


Mooi.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 01:27pm
Quote (ADHDMusic @ Tue, Feb 26 2008, 07:02pm)
Heb overal gezocht en gedaan
(voordat ik gitaar ging spele:P) en heb ook geen idee hoe ik dit allemaal naar engels zou moeten vertalen dus vandaar bij nederlandse gedeelte

maar kreeg niks gevonde dus hier mijn vraag.

Ik heb een nerco met 130mf, maar hij is sum. Nu weet ik dat een merc zijn eigen mf heeft, maar skalletons of golems kan je geen eq geven, dus krijgen die mijn mf? of hebben die gewoon 0 mf?

alvast bedankt;)


ROFL speel jij diablo?


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 01:28pm
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 08:27pm)
ROFL speel jij diablo?


Soms.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 26 2008 01:31pm
Quote (ADHDMusic @ Tue, 26 Feb 2008, 21:23)
oke bedankt, nee ben dueller maar heb nu teidelijk geen mfer soso meer, dus nerco heeft meeste mf xD en hij is bone + sum om persies te zijn;)


Damn nog erger, of je bent full sum. voor nog beetje dam. of full PB niet beide :S
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Feb 26 2008 01:31pm
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 07:27pm)
ROFL speel jij diablo?



ja en al wel best lang, maar heb nog nooit een summer als mf gehad:P (btw het werkt voor geen meter:P maar wel grappig:P)
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 01:36pm
Quote (ADHDMusic @ Tue, Feb 26 2008, 08:31pm)
ja en al wel best lang, maar heb nog nooit een summer als mf gehad:P (btw het werkt voor geen meter:P maar wel grappig:P)


Zomer?
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll