d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zou Je Opnieuw Beginnen Als Je Acc Gehacked Werd? > Ik wel :P
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 897.00
Mar 6 2006 02:38am
Op zich vrij heldere topic naam al, maar ik nuanceer m nog ff een stukkie:

Naar aanleiding van het feit van het joch dat zelfmoord pleegde toen zijn acc gejat werd, dacht ik:
Wat zou ik doen als mijn acc gejat/gehacked werd...

Ik ben al eens eerder helemaal opnieuw begonnen na een 'rustperiode' van een jaar, omdat alles expired was.
En nu begin ik na 8 maanden weer op ladder, terwijl al me accs alweer expired zijn, en ik alleen nog een non ladder acc heb, en wat fg (zat waarde aan spullen op die non ladder acc trouwens, dus ik kan op ladder ook gewoon zat kopen met het fg dat ik daarvan kan krijgen).
't is voor mij kennelijk dus geen punt, mijn verslaving aan d2 wint het kennelijk van mijn logisch denkvermogen met betrekking tot de indeling van mijn dure tijd... tongue.gif

Maar nu vroeg ik me dus ook af: wat zouden JULLIE doen, als AL je accs gejat werden en je had geen fg.
En, wat zou je doen als al je accs gejat werden, maar je hebt wel zat fg om weer nieuwe items te kopen...
Member
Gold: 250.50
Mar 6 2006 05:17am
2 x is mijn acount geripped deze ladder en 2 x opnieuw begonnen met frisse moed en al me stuf zelf bij elkaar gespeelt geen hulp van andere dit is maar een game en voordat je eraan begint weet je automatish dat je acount gehacked kan worden of dat je gescammed kan worden wink.gif
Member
Gold: 0.00
Mar 6 2006 06:07am
je account wordt niet gehacked, of je wordt gekeylogged of makkelijke pass/andere pass bekent.
Member
Gold: 13.38
Mar 6 2006 06:17am
ik speel gewoon vrolijk verder op een vriend zn acc denk ik dan tongue.gif.

Gok niet dat ik de moeite kan opbrengen om zelf weer te levelen+items traden enzo
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Mar 6 2006 06:25am
je moet eerst op alle mogelijke manieren gescammed/gehackt worden zodat je weet wat je dan moet doen tongue.gif
Ik zelf zou tog opnieuw beginnen als ik gehackt zou worden...
Member
Mar 6 2006 03:29pm
Quote (Ricket @ Mon, 6 Mar 2006, 09:38)

Naar aanleiding van het feit van het joch dat zelfmoord pleegde toen zijn acc gejat werd, dacht ik:

Ik ben al eens eerder helemaal opnieuw begonnen na een 'rustperiode' van een jaar, omdat alles expired was.
En nu begin ik na 8 maanden weer op ladder, terwijl al me accs alweer expired zijn, en ik alleen nog een non ladder acc heb, en wat fg (zat waarde aan spullen op die non ladder acc trouwens, dus ik kan op ladder ook gewoon zat kopen met het fg dat ik daarvan kan krijgen).
't is voor mij kennelijk dus geen punt, mijn verslaving aan d2 wint het kennelijk van mijn logisch denkvermogen met betrekking tot de indeling van mijn dure tijd... tongue.gif

Maar nu vroeg ik me dus ook af: wat zouden JULLIE doen, als AL je accs gejat werden en je had geen fg.
En, wat zou je doen als al je accs gejat werden, maar je hebt wel zat fg om weer nieuwe items te kopen...

BOEIEND JONGEN

écht BOEIEND!
Member
Mar 6 2006 04:03pm
Quote (˘?NNI @ Mon, Mar 6 2006, 09:29pm)
Quote (Ricket @ Mon, 6 Mar 2006, 09:38)

BOEIEND JONGEN

écht BOEIEND!

Je hoeft niet te reageren.

Member
Gold: 897.00
Mar 6 2006 05:24pm
Quote (˘?NNI @ Mon, 6 Mar 2006, 22:29)
BOEIEND JONGEN

écht BOEIEND!

tongue.gif ik dacht ik doe me best hier een beetje gesprekken los te krijgen, aangezien 't nogal saai is in dit forum tongue.gif
Maar laat maar, waar zou ik eigenlijk moeite voor doen, 't niveau van een aantal personen hier bevalt me eigenlijk maar nix tongue.gif
Veel plezier nog hier, ik ga wel weer traden lol
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Mar 7 2006 01:41am
Quote (Ricket @ Tue, 7 Mar 2006, 00:24)
Quote (˘?NNI @ Mon, 6 Mar 2006, 22:29)
BOEIEND JONGEN

écht BOEIEND!

tongue.gif ik dacht ik doe me best hier een beetje gesprekken los te krijgen, aangezien 't nogal saai is in dit forum tongue.gif
Maar laat maar, waar zou ik eigenlijk moeite voor doen, 't niveau van een aantal personen hier bevalt me eigenlijk maar nix tongue.gif

Mooi zo, ik (en ik weet zeker nog wel meer mensen) hebben het hier helemaal niet saai, dus ga maar weer mooi el runes traden, als je toch bent 'gehacked'. biggrin.gif
Member
Gold: 11.33
Mar 7 2006 02:05am
Quote ( Ricket @ Tue, 7 Mar 2006, 00:24)

Jongen, ga jij maar fijn efgee sparen, dat is wel zo dolletjes!

baby.gif

This post was edited by MilkAndCookies on Mar 7 2006 02:06am
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll