d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vaarwel
1235Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 22 2008 10:23am
Zwaai Zwaai
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 22 2008 10:26am
Quote (Tsubasa @ Fri, Feb 22 2008, 04:23pm)
Zwaai Zwaai


dit is je 1000ste topic dat je weg gaat
en je maakt vast wel weer een nieuwe multie
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 22 2008 10:36am
Toch grappig hoe hij zichzelf als een prestatie beschouwt.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 22 2008 10:42am
Quote (Tsubasa @ Fri, Feb 22 2008, 05:23pm)
Zwaai Zwaai


Wat? Ga je slapen ofzo?
Weltrusten.
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 22 2008 10:47am
Hij heeft nog net genoeg zelf-respect om de 100% niet te halen wink.gif

This post was edited by Shinobi-tlo on Feb 22 2008 10:47am
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
Feb 24 2008 02:44pm
Quote (Shinobi-tlo @ Fri, 22 Feb 2008, 17:47)
Hij heeft nog net genoeg zelf-respect om de 100% niet te halen wink.gif


idd.. later he en tot snel op je nieuwe multi!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 24 2008 03:12pm
Wie is deze gast ik dacht dat ik de e-hero van d2jsp was?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 25 2008 01:28am
Quote (AfterShock @ Sun, 24 Feb 2008, 22:12)
Wie is deze gast ik dacht dat ik de e-hero van d2jsp was?


jij bent een random -.-, random
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 25 2008 01:30am
Quote (Shinobi-tlo @ Fri, Feb 22 2008, 05:47pm)
Hij heeft nog net genoeg zelf-respect om de 100% niet te halen wink.gif


ghehehe neej hoor, hij heeft vast wel een andere acc ( 1 vd 20 ) met 100% warn tongue.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 25 2008 01:57am
Quote (Tsubasa @ Fri, 22 Feb 2008, 17:23)
Zwaai Zwaai


Op de 100% bier.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Closed New Topic New Poll