d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hm Vaag Probleem > D2
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 21 2008 05:05pm
Ok dan, ik heb sinds gister weer me oude computer en dacht ff diablo te installeren om te kijken of ik me poppetjes nog heb.
Alleen ik heb ehm nu helemaal geinstalleerd en als ik 't spel op wil starten krijg ik zon error van die d2vidtest, dus ik doe die test.
En dan kan ik kiezen tussen 3d en 2d ofzo, alleen als ik 3d klik krijg ik weer zon error. Met 2d werk't 't spel wel alleen ziet 't er heel verrot uit..
'T is niet omdat ik een oude pc heb ofzo, ik bedoel hij is wel oud maar farcry, fear enz kunnen er wel op draaien.

Iemand die een oplossing weet?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 12:23am
lol op 2d spelen..
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 22 2008 12:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 22 2008, 06:23am)
lol op 2d spelen..


jij bent echt kk dom
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 01:13am
Quote (Tsubasa @ Fri, 22 Feb 2008, 07:58)
jij bent echt kk dom


jouw moeder is echt kk lelijk
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Feb 22 2008 02:47am
tut tut tut
smile.gif
Member
Posts: 19,204
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Feb 22 2008 04:06am
zorg dat je de nieuwste patch download van battle.net
en probeer het dan nogeens (niet op 2d ofc...)
Member
Posts: 2,633
Joined: Jun 15 2004
Gold: 114.00
Feb 22 2008 04:15am
CorvX, ik heb hetzelfde probleem gehad.

Ik heb een redelijk nieuwe PC, met nieuwe videokaart etc. Het punt is. Diablo2 draait gewoon niet lekker in 3d. Bij mij duurde het super lang tot het spel ook daadwerkelijk opgestart was.
Je moet dus gewoon 2d spelen. Het ziet er inderdaad niet uit, maar het spel gaat ook al wat jaartjes mee. Je kan dit oplossen door windowed te spelen. Je hebt dan een kleiner schermpje, maar je ogen doen wel minder pijn.

Windowed spelen doe je door:
1. rechtermuisknop + eigenschappen op D2lod Icoontje (bureaublad)
2. achter het doel adres, bijvoorbeeld "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe". typ je SPATIE -w.
dus: "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe" -w

Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 22 2008 06:57am
Quote (colorblind @ Fri, 22 Feb 2008, 11:15)
CorvX, ik heb hetzelfde probleem gehad.

Ik heb een redelijk nieuwe PC, met nieuwe videokaart etc. Het punt is. Diablo2 draait gewoon niet lekker in 3d. Bij mij duurde het super lang tot het spel ook daadwerkelijk opgestart was.
Je moet dus gewoon 2d spelen. Het ziet er inderdaad niet uit, maar het spel gaat ook al wat jaartjes mee. Je kan dit oplossen door windowed te spelen. Je hebt dan een kleiner schermpje, maar je ogen doen wel minder pijn.

Windowed spelen doe je door:
1. rechtermuisknop + eigenschappen op D2lod Icoontje (bureaublad)
2. achter het doel adres, bijvoorbeeld "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe". typ je SPATIE -w.
dus: "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe" -w


Hey man bedankt, werkt goed zo!
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 22 2008 07:15am
Quote (colorblind @ Fri, Feb 22 2008, 11:15am)
CorvX, ik heb hetzelfde probleem gehad.

Ik heb een redelijk nieuwe PC, met nieuwe videokaart etc. Het punt is. Diablo2 draait gewoon niet lekker in 3d. Bij mij duurde het super lang tot het spel ook daadwerkelijk opgestart was.
Je moet dus gewoon 2d spelen. Het ziet er inderdaad niet uit, maar het spel gaat ook al wat jaartjes mee. Je kan dit oplossen door windowed te spelen. Je hebt dan een kleiner schermpje, maar je ogen doen wel minder pijn.

Windowed spelen doe je door:
1. rechtermuisknop + eigenschappen op D2lod Icoontje (bureaublad)
2. achter het doel adres, bijvoorbeeld "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe". typ je SPATIE -w.
dus: "C:\Program Files\Diablo II\Diablo II.exe" -w


Ow, ik had dat ook, maar ik speel nu 2d windowed.
Boeit me vrij weinig, scheelt niet zo heel veel vind ik.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 22 2008 07:16am
maak er gelijk dit van -w -skiptobnet
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll