d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Voor De Mensen Die Trek Hebben In Een Mana Potion
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 19 2008 03:00am
http://www.manapotions.com/index.html

Ik ga er eentje bestellen tongue.gif
Member
Posts: 1,723
Joined: Dec 8 2007
Gold: 0.00
Feb 19 2008 03:27am
haha, de energy drink voor echte geeks tongue.gif
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Feb 19 2008 05:38am
Quote (Tsubasa @ Tue, 19 Feb 2008, 10:00)
http://www.manapotions.com/index.html

Ik ga er eentje bestellen tongue.gif


"no shipping outside US"

gl met bestellen
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 19 2008 05:39am
Quote (Tsubasa @ Tue, Feb 19 2008, 10:00am)
http://www.manapotions.com/index.html

Ik ga er eentje bestellen tongue.gif


Ziet er me best onsmakelijk uit. unsure.gif

This post was edited by mrs.piggy on Feb 19 2008 05:40am
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Feb 19 2008 05:46am
wel duur ohmy.gif
Member
Posts: 854
Joined: Apr 18 2005
Gold: 4.00
Feb 19 2008 06:12am
Of je gaat gewoon na de supermarkt en je haalt een tree red-bull op wink.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 19 2008 06:35am
Quote (Shinobi-tlo @ Tue, Feb 19 2008, 01:12pm)
Of je gaat gewoon na de supermarkt en je haalt een tree red-bull op wink.gif


kan ook, doen de meeste ook wel maar als je zo'n mana drink hebt is gewoon leuk voor op je kamer. nadat je em leeggezopen hebt tongue.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 19 2008 07:07am
Quote (Malakas @ Tue, 19 Feb 2008, 13:35)
kan ook, doen de meeste ook wel maar als je zo'n mana drink hebt is gewoon leuk voor op je kamer. nadat je em leeggezopen hebt tongue.gif


Ik zie de lol er niet van in. xD
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 19 2008 08:05am
Blah, ik zou er nu best wel een willen proberen, klinkt niet verkeerd als je het zo leest.
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Feb 19 2008 09:09am
Quote (Skulvar @ Tue, 19 Feb 2008, 16:05)
Blah, ik zou er nu best wel een willen proberen, klinkt niet verkeerd als je het zo leest.


Ik ook wel, handig voor Masters Of Hardcore ofzo wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll