Quote (Wasbeertje @ Mon, Feb 18 2008, 04:18pm)
ik zoek nieuwe schoene
me allstars zijn atm behoorlijk versleten.
vote maar en geef als het kan ook pics van het model.
bij mij gaat het niet zo zeer om het merkje
maar ik vind replay schoenen wel mooi
en ik koop schoenen die ik mooi vind en niet voor het merkje
dus de ene keer is het puma's andere keer is het replay en andere keer is het quick
koop gewoon wat je mooi vind als je in de winkel staat