d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nieuwe Schoenen > Juist Ja Een Serieus Topic Van Mij!
1236Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 18 2008 10:18am
ik zoek nieuwe schoene
me allstars zijn atm behoorlijk versleten.
vote maar en geef als het kan ook pics van het model.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 18 2008 10:24am
Quote (Wasbeertje @ Mon, Feb 18 2008, 04:18pm)
ik zoek nieuwe schoene
me allstars zijn atm behoorlijk versleten.
vote maar en geef als het kan ook pics van het model.


bij mij gaat het niet zo zeer om het merkje
maar ik vind replay schoenen wel mooi
en ik koop schoenen die ik mooi vind en niet voor het merkje
dus de ene keer is het puma's andere keer is het replay en andere keer is het quick

koop gewoon wat je mooi vind als je in de winkel staat
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 10:30am
all stars
ik heb altijd ruzie met pics
dus geen van mij..
ik heb exclusivs
legerprint en andere shit door elkaar
@ britain breda
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Feb 18 2008 10:40am
allstars > all
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Feb 18 2008 10:41am
Gaastra?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 18 2008 10:47am
nikes vindt ik lekker zitten wink.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 18 2008 11:11am
Quote (Tsubasa @ Mon, 18 Feb 2008, 18:04)


was duur?

ik vind hoge schoene zowiesow fijner en mooier
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 18 2008 11:15am
120 euro dacht ik

Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 18 2008 11:19am
haal gewoon een paar kisten

gaan ook lekker lang mee

of timberlands ^^

of gewoon nike air max..
Go Back To Nederlands Topic List
1236Next
Add Reply New Topic New Poll