Quote (Malakas @ Thu, Feb 14 2008, 01:00pm)
Ik krijg over 3 weken weer een nieuwe pup, duitse herder.
maar ik weet geen naam, hebben jullie enige suggesties?
hmm
jawel
Barbarian?
Assasin
amazone
Relax man
ik niet zo van de honden maar ben wel blij voor je xD