d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Puppy!!
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 07:00am
Ik krijg over 3 weken weer een nieuwe pup, duitse herder.
maar ik weet geen naam, hebben jullie enige suggesties?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 07:08am
Quote (Malakas @ Thu, Feb 14 2008, 01:00pm)
Ik krijg over 3 weken weer een nieuwe pup, duitse herder.
maar ik weet geen naam, hebben jullie enige suggesties?


hmm
jawel
Barbarian?
Assasin
amazone

Relax man
ik niet zo van de honden maar ben wel blij voor je xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 07:20am
noem hem rox

mooie duidelijke korte naam

als het een vrouwtjes is roxanne (roepnaam rox smile.gif)
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 07:21am
Quote (stefan_FFH @ Thu, Feb 14 2008, 02:08pm)
hmm
jawel
Barbarian?
Assasin
amazone

Relax man
ik niet zo van de honden maar ben wel blij voor je xD


hehe ik bedoelde eigenlijk niks afgeleid van d2 of andere games tongue.gif

Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 14 2008 07:28am
Quote (Malakas @ Thu, Feb 14 2008, 01:21pm)
hehe ik bedoelde eigenlijk niks afgeleid van d2 of andere games tongue.gif


maak ook maar een grap tongue.gif
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 07:33am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Feb 14 2008, 02:20pm)
noem hem rox

mooie duidelijke korte naam

als het een vrouwtjes is roxanne (roepnaam rox smile.gif)


tis een reu ( mannetje )
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 14 2008 08:01am
gangster
shizzle
dizzle
frizzle
knizzle
diezzle
friemel
henk
majesteit
koningin beatrix
prinses maxima
tha axid
tha axid is god
tha axid FTW
we love tha axid
waarom ben ik niet zo goed als tha axid
ik aanbid tha axid
tha axid is groot
tha axid XXIVII
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 14 2008 08:05am
Tsubasa
Gehawk
Gehawkyy
GehawkDeGekste
BadboyDeLelijkste
Akiraprise
Akirastyle
Jheronymus
Alien2kk
Tomtom2k
Stofzuiger
Romuald

Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 08:20am
Stofzuiger lol
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 14 2008 08:26am
gefeliciteerd, altijd gezellig nog zo'n druktemaker in de tent ^^

Naja, ik weet niet echt veel originele namen tongue.gif

Bram
Rex
Ralf
Rolf

Weet niet, maar die zijn niet echt ori smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll