d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Is Guild Wars Een Goed Spel? > Vertel Iets Meer Over Gameplay Etc:p
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,606
Joined: Dec 11 2007
Gold: 0.00
Feb 14 2008 04:44am
mss ben ik van plan het te spelen ma kweetni of het de moete is dus help me:P
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 14 2008 04:52am
www.guildwars.com

http://java script: zxwc();olc(

Of zoek een vriend ofzo die het spel speelt want het is nogal lastig uit te leggen.

EDIT: of ga op youtube.com filmpjes bekijken.

This post was edited by Malakas on Feb 14 2008 04:52am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 14 2008 06:21am
guild wars is "even" leuk maar na een tijdje gaat het vervelen -.-
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 14 2008 07:17am
Ik was er na anderhalve maand alweer op uitgekeken..
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 14 2008 08:04am
ik heb t 15 maanden gespeeld
alles 100% ondekt en al die titles max gehaald en shizzle
was geen hol meer aan iedereen stopte
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 14 2008 09:03am
Ik ben er ook vrij snel mee gestopt uit verveling.
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Feb 14 2008 09:43am
zoek je avontuur dan speel het als je het met vrienden speelt is het veel leuker dan alleen ale voor mij maakt da niet veel uit en ik speel het spel zelf smile.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 14 2008 09:45am
het ziet er mooi uit en de eerste lvls zijn nog wel leuk.. daarna doe je het spel weg om het vervolgens nooit meer aan te raken
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 14 2008 02:11pm
Quote (Tsubasa @ Thu, Feb 14 2008, 04:45pm)
het ziet er mooi uit en de eerste lvls zijn nog wel leuk.. daarna doe je het spel weg om het vervolgens nooit meer aan te raken


Zelfste hier. In het begin wat het wel leuk omdat alles nieuw is, maar het verveelt op langere termijn.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 14 2008 02:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 14 Feb 2008, 13:21)
guild wars is "even" leuk maar na een tijdje gaat het vervelen -.-


ben ik het meeeens.. ik d8 eerst dat zal wel een mooiere versie van d2 zijn.. maar als je dat spel leukvond.. ik vind dat GW voor d2 onderdoet.. en dta het snel verveelt...
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll