d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Ga Deze Zomer Naar Brazil! > Ja
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 04:37am
deze zomer maak ik een uitwisseling naar Brazilië
Ik weet nog niet waar in Brazilië en ook nog niet welke gast ouders ik krijg
in de winter komt er een student bij mij in Roosendaal

wij hebben al is eerder een uitwisselings student en hij bleef bij ons voor 4 maanden
hij is zelfs met ons op vakantie geweest.
Hebben jullie al is een uitwisseling gemaakt of ervaring mee?
Post het dan hier
ik hoef geen spam hier serieuze topic.

groeten
Stefan smile.gif

This post was edited by stefan_FFH on Feb 13 2008 04:41am
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 04:45am
Quote (stefan_FFH @ Wed, Feb 13 2008, 10:37am)
deze zomer maak ik een uitwisseling naar Brazilië
Ik weet nog niet waar in Brazilië en ook nog niet welke gast ouders ik krijg
in de winter komt er een student bij mij in Roosendaal

wij hebben al is eerder een uitwisselings student en hij bleef bij ons voor 4 maanden
hij is zelfs met ons op vakantie geweest.
Hebben jullie al is een uitwisseling gemaakt of ervaring mee?
Post het dan hier
ik hoef geen spam hier serieuze topic.

groeten
Stefan smile.gif


Een vriend van mij deed dat met school.. uitwisseling met Duitsland maar je weet van tevoren niet wie of wat je krijgt.. hij kreeg echt een nerd van 100 kilo ^^
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 13 2008 05:04am
1x gedaan met Spaanse leerlingen, 2 weken naar Spanje, hartje zomer. smile.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 13 2008 05:29am
Quote (uNoTopia @ Wed, Feb 13 2008, 11:04am)
1x gedaan met Spaanse leerlingen, 2 weken naar Spanje, hartje zomer. smile.gif


maar ik ga niet via school tongue.gif
Ik ga via rotary

BTW als ik in de zomer naar Brazilië ga dan is het daar winter
maar dat is nog 25 graden^^


This post was edited by stefan_FFH on Feb 13 2008 05:29am
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 13 2008 05:36am
Een vriendin van me heeft 11 maanden in Panama gezeten voor uitwisseling.
Ze heeft er geen spijt van dat ze het heeft gedaan, maar desondanks zou ze het geen tweede keer meer doen.
Ze heeft wat problemen gehad met haar gastouders enzo, maar natuurlijk ook wel verschillende leuke ervaringen opgedaan.

Ik heb ook eens meegedaan aan een korte uitwisseling (1 week) met Frankrijk.
En zo super vond ik dat eigelijk niet. Mss dat 1 week wel een beetje te kort was om daar echt over te oordelen...

Veel plezier in Brazilië.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 13 2008 06:46am
Toen ik een jaar of 16 was heb ik een paar weken zo'n uitwisseling gehad met Italiaanse studenten. Dat was top, vooral de tijd daar; begin zomer in de omgeving van Milaan.

1,5 jaar geleden enkele maanden in Toronto gezeten voor de studie; was ook geweldig. Sowieso is zo'n ervaring onvergetelijk en verrijkt het je persoonlijkheid.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 06:53am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 13 Feb 2008, 13:46)
Toen ik een jaar of 16 was heb ik een paar weken zo'n uitwisseling gehad met Italiaanse studenten. Dat was top, vooral de tijd daar; begin zomer in de omgeving van Milaan.

1,5 jaar geleden enkele maanden in Toronto gezeten voor de studie; was ook geweldig. Sowieso is zo'n ervaring onvergetelijk en verrijkt het je persoonlijkheid.


leg dat eens uit
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 06:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:53pm)
leg dat eens uit


Wat snap je daar niet van? o.O
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 13 2008 06:57am
Quote (Stofzuiger @ Wed, 13 Feb 2008, 13:56)
Wat snap je daar niet van? o.O


ik vroeg jouw niets
Banned
Posts: 37
Joined: Feb 13 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 13 2008 07:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Feb 13 2008, 12:57pm)
ik vroeg jouw niets


Ik vroeg ook geen toestemming om wat te vragen

Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll