deze zomer maak ik een uitwisseling naar Brazilië
Ik weet nog niet waar in Brazilië en ook nog niet welke gast ouders ik krijg
in de winter komt er een student bij mij in Roosendaal
wij hebben al is eerder een uitwisselings student en hij bleef bij ons voor 4 maanden
hij is zelfs met ons op vakantie geweest.
Hebben jullie al is een uitwisseling gemaakt of ervaring mee?
Post het dan hier
ik hoef geen spam hier serieuze topic.
groeten
Stefan
This post was edited by stefan_FFH on Feb 13 2008 04:41am