d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Gaan We Weer > Stage..
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 11 2008 06:45am
ik heb nu egt een toffe plaats op de 2e lijn helpdesk van philips..

alles is beter dan de vorige keer, ik heb nu een "eigen" pc mensen om me heen die me wat kunnen leren, er gebeuren hier ook dingen .. ik kan met van alles en nogwat meekijken


nieuwe periode, dus ik neem aan dat andere ookweer nieuwe plaatsen hebben, vertel me jullie nieuwe ervaringen tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 11 2008 07:40am
en tog zit je weer gewoon op jsp XD
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 11 2008 07:47am
Quote (JurK. @ Mon, Feb 11 2008, 01:40pm)
en tog zit je weer gewoon op jsp XD


zelfde als wat ik dacht

ik heb geen stage atm gewoon school
maar ga waarschijnlijk aan een nieuwe opleiding beginnen dus

This post was edited by stefan_FFH on Feb 11 2008 07:47am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 11 2008 08:29am
Quote (JurK. @ Mon, 11 Feb 2008, 14:40)
en tog zit je weer gewoon op jsp XD


tja, ff pauze wat moet ik dan.. ^^
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 11 2008 08:44am
ik zit nog op de middelbaar sad.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 11 2008 08:49am
ik zit nog steeds op de zelfde plek met men stage..
cateringsbedrijf smile.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 11 2008 09:06am
ik ben al weer klaar met stage gelukkig

twas wel leuk, maar 6 uur les per week en de rest vrije tijd is ook wel tof tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 11 2008 10:52am
Quote (JurK. @ Mon, Feb 11 2008, 04:06pm)
ik ben al weer klaar met stage gelukkig

twas wel leuk, maar 6 uur les per week en de rest vrije tijd is ook wel tof tongue.gif


de rest vrije tijd?? w00t ??
wat voor opleiding en wrom doe je daarnaast dan geen werk?
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 11 2008 11:02am
Ik heb vandaag m'n resultaat gekregen van mijn examens.
En het was slecht... Maar 4 van de 9 vakken geslaagd, waardoor ik al een fantastische tweede zit dus heb.
Veel kans dat ik men tweede jaar moet overdoen. Hmpf!
Member
Posts: 5,136
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,015.00
Feb 11 2008 12:18pm
Quote (Apachai @ Mon, 11 Feb 2008, 17:52)
de rest vrije tijd?? w00t ??
wat voor opleiding en wrom doe je daarnaast dan geen werk?
omdat werk < gamen? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll