d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hardcore Ladder Slashing > Yep
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 7 2008 12:05pm
wie speelt
hardcorse lddr slashering
is opzich wel leuker
want je hebt betere drops
alleen als je dood gaat ben je natuurlijk alles kwijt

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 7 2008 12:25pm
Ladderslasher is voor de rijke lui, ik zit al vast op level 10 ofzo, omdat ik er geen FG aan wil besteden. tongue.gif

Hardcore LS lijkt me minder leuk dan de 'normale'. xD
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 7 2008 12:50pm
Veel te veel lag op de LS server hiervoor, een wonder dat iemand de MQ al gehaald heeft.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 7 2008 01:06pm
Quote (triple_han @ Thu, Feb 7 2008, 06:50pm)
Veel te veel lag op de LS server hiervoor, een wonder dat iemand de MQ al gehaald heeft.


ja ben al 1x dood gegaan daar door
maar heb gehoord
van mario dat je gewoon f5 moet drukken xD
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 7 2008 02:04pm
laderslasher is voor mensen die geene gte spelletjes kunnen betalen in de winkel of niet weten hoe torrents werken.
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Feb 7 2008 03:21pm
ik had lvl 10 hc fighter dan door lag dood lolz dus maar weer even naar me gewone lvl 65 fighter gegaan als ik daar dood gaat raak ik teminste niet me items kwijt wink.gif
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold: 3,345.00
Feb 7 2008 04:58pm
hc zal altijd sc ownen..

sc is voor de beginnertjes
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 7 2008 05:07pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 7 Feb 2008, 23:58)
hc zal altijd sc ownen..

sc is voor de beginnertjes


ja, want bij hc lddr slasher komen veel meer klikskills kijken
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 7 2008 05:54pm
Quote (JurK. @ Fri, 8 Feb 2008, 01:07)
ja, want bij hc lddr slasher komen veel meer klikskills kijken


Whahah thumbsup.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 8 2008 03:27am
Quote (JurK. @ Thu, Feb 7 2008, 11:07pm)
ja, want bij hc lddr slasher komen veel meer klikskills kijken


lol'd ^^
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll