☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hardcore Ladder Slashing > Yep
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 511
Replies: 26
Track Topic
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#1
Feb 7 2008 12:05pm
wie speelt
hardcorse lddr slashering
is opzich wel leuker
want je hebt betere drops
alleen als je dood gaat ben je natuurlijk alles kwijt
uNoTopia
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold
:
9,221.15
#2
Feb 7 2008 12:25pm
Ladderslasher is voor de rijke lui, ik zit al vast op level 10 ofzo, omdat ik er geen FG aan wil besteden.
Hardcore LS lijkt me minder leuk dan de 'normale'. xD
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#3
Feb 7 2008 12:50pm
Veel te veel lag op de LS server hiervoor, een wonder dat iemand de MQ al gehaald heeft.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#4
Feb 7 2008 01:06pm
Quote (triple_han @ Thu, Feb 7 2008, 06:50pm)
Veel te veel lag op de LS server hiervoor, een wonder dat iemand de MQ al gehaald heeft.
ja ben al 1x dood gegaan daar door
maar heb gehoord
van mario dat je gewoon f5 moet drukken xD
Wasbeertje
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold
:
6.00
Warn: 40%
#5
Feb 7 2008 02:04pm
laderslasher is voor mensen die geene gte spelletjes kunnen betalen in de winkel of niet weten hoe torrents werken.
xxrey-apoxx
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold
:
250.50
#6
Feb 7 2008 03:21pm
ik had lvl 10 hc fighter dan door lag dood lolz dus maar weer even naar me gewone lvl 65 fighter gegaan als ik daar dood gaat raak ik teminste niet me items kwijt
Steen
Member
Posts: 19,206
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
3,345.00
#7
Feb 7 2008 04:58pm
hc zal altijd sc ownen..
sc is voor de beginnertjes
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#8
Feb 7 2008 05:07pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 7 Feb 2008, 23:58)
hc zal altijd sc ownen..
sc is voor de beginnertjes
ja, want bij hc lddr slasher komen veel meer klikskills kijken
GreNathan
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold
:
326.73
#9
Feb 7 2008 05:54pm
Quote (JurK. @ Fri, 8 Feb 2008, 01:07)
ja, want bij hc lddr slasher komen veel meer klikskills kijken
Whahah
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#10
Feb 8 2008 03:27am
Quote (JurK. @ Thu, Feb 7 2008, 11:07pm)
ja, want bij hc lddr slasher komen veel meer klikskills kijken
lol'd ^^
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact