d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Diablo Of Hellgate Londen
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 258
Joined: Dec 27 2007
Gold: 9.25
Feb 3 2008 06:32am
Wat verkiezen jullie?


Ik heb hellgate londen ongeveer 2 maand geleden gekocht en ik heb inmiddels een guardian lvl 27. Ik speel niet zoveel op het spel omdat ik eigenlijk liever op Diablo II LOD speel.
Ook al is hellgate londen van dezelfde makers als diablo, vind ik dat diablo toch een iets beter spel is

Wat is jullie mening hierover?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 3 2008 06:33am
diablo 4 life

maar dat betekent niet dat ik geen hgl speel of niet leuk vind ^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Feb 3 2008 06:34am
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Feb 3 2008 06:50am
d2 duhh
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Feb 3 2008 07:01am
diablo, geen twijfel mogelijk

hellgate london was teveel gehyped, en achteraf is het een te linair spel dat teveel van hetzelfde is, ik was er al na 1 uur op uitgekeken.
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Feb 3 2008 07:05am
dia ofc
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Feb 3 2008 07:39am
op het moment doet diablo II het een stuk beter. mensen van hgl moeten het een en ander eerst ff op een rijtje zetten en dan het spel net zo goed of beter als d2 maken.. nu is het nog best wel flut.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Feb 3 2008 08:22am
Diablo.

Hellgatelondon is wel fun, maar dat duurt maar een paar weken ofzo.

Mja beide games zijn nu Zzzz , diablo is al veel te oud om te spelen imo.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 3 2008 08:25am
Het is nogal lastig om Diablo II te overtreffen, het is toch de 'godfather' van zijn genre. smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Feb 3 2008 08:27am
Quote (uNoTopia @ Sun, 3 Feb 2008, 15:25)
Het is nogal lastig om Diablo II te overtreffen, het is toch de 'godfather' van zijn genre. smile.gif


het lukte titan quest ookniet, ik vond de skills neit erg denderend in dat spel.. en je zou toch verw8en dat het er tegenwoordig 10x zo mooi uit moet zien. dat viel ook tegen dus kudo's voor d2
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 3 2008 09:01am
d2 is gwoon te oud en veel dupes op ge kunt niet meer gewoon spelen
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll