Quote (uNoTopia @ Sun, 3 Feb 2008, 15:25)
Het is nogal lastig om Diablo II te overtreffen, het is toch de 'godfather' van zijn genre.

het lukte titan quest ookniet, ik vond de skills neit erg denderend in dat spel.. en je zou toch verw8en dat het er tegenwoordig 10x zo mooi uit moet zien. dat viel ook tegen dus kudo's voor d2