d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 3
1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2008 11:49am
Wij zijn aan de derde editie van deze topic aanbeland, aangezien de vorige werd getrashed door 'n bijdrage van Gehawk. (Hoe komt het dat hij na een week nog steeds niet gebanned is?)

Ach, ja. We houden 't bij 't onderwerp!

Quote (Kanni)
Heb maar eens een top 20 NL-Hiphop albums samengesteld:
1. Binnenlandse Funk (Extince)
2. Eigen Wereld (Opgezwolle)
3. Fakkelteit (Sticks & Delic)
4. Tussen Licht en Lucht (Typhoon)
5. Vloeistof (Opgezwolle)
6. Noah's Ark (Jiggy Djé)
7. Vitamine E (Extince)
8. Toch? (Extince)
9. 2e Jeugd (Extince)
10. Flessepost (0118-VIER)
11. Onoverwinnelijk EP (Winne)
12. Harde Schijf (0118-VIER)
13. Spuugdingen op de Mic (Opgezwolle)
14. Ozmoses (Blaxtar)
15. Ut Zwarte Aap (Jawat!)
16. Rayacties (Raymzter)
17. Rotterdam (U-Niq)
18. Nederlands Grootste Nachtmerrie (Salah Edin)
19. Rayalistisch (Raymzter)
20. ChronozBaäl (Blaxtar)

Wie zich verveelt, mag mijn voorbeeld altijd volgen.

Moet wel zeggen dat Blaxtar's ChronozBaäl na 'n aantal luisterbeurten steeds beter wordt (mede door de betere kwaliteit: dank aan Twan).
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 31 2008 11:53am
Hij is suspended tongue.gif

ON topic: Ik vind Ut Zwarte Aap wel een plekje verdienen in de Top10 als je het mij vraagt biggrin.gif

Nul Elf Acht is hard.
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 31 2008 11:54am
Quote (uNoTopia @ Thu, Jan 31 2008, 06:53pm)
Hij is suspended tongue.gif

ON topic: Ik vind Ut Zwarte Aap wel een plekje verdienen in de Top10 als je het mij vraagt biggrin.gif

Nul Elf Acht is hard.


idd ut zwarte aap ook

Aaight mensen die 0118 kenne smile.gif
Vlissingen! de Hometown!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 11:57am
waar is leipe mocro flavor?

nee geintje

der is zo'n nummer al best oud van negativ dat ook echt vet is met dat ie zo'n meisje meeneemd enzo en derachter komt dat ze focking lelijk is ofzo ^^
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 31 2008 11:58am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 06:57pm)
waar is leipe mocro flavor?

nee geintje

der is zo'n nummer al best oud van negativ dat ook echt vet is met dat ie zo'n meisje meeneemd enzo en derachter komt dat ze focking lelijk is ofzo ^^


je Poenie ^^ die doet wel ja
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2008 12:10pm
'Fucking slet, niemand wil jou beminnen / Want met je schaamlippen kan ik touwtje springen'
'Je Poeni', inderdaad. De Straatremixes waren/zijn best grappig.

Ik vind 't album van Ut Zwarte Aap best goed, maar vind dat hij als rapper toch nog wat tekort komt.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 31 2008 12:34pm
Quote (�?NNI @ Thu, 31 Jan 2008, 19:10)


Ik vind 't album van Ut Zwarte Aap best goed, maar vind dat hij als rapper toch nog wat tekort komt.


Wat dan? tongue.gif

Hij komt met een nieuwe over een maand of 2-3. Die ga ik zeker weten gelijk kopen tongue.gif

Op Water/Vuur wassie ook weer briljant.

This post was edited by uNoTopia on Jan 31 2008 12:34pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 12:52pm
Quote (thomas1441 @ Thu, 31 Jan 2008, 18:58)
je Poenie ^^ die doet wel ja


jajajaja vet XD
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 31 2008 01:53pm
Quote (uNoTopia @ Thu, Jan 31 2008, 06:34pm)
Hij komt met een nieuwe over een maand of 2-3. Die ga ik zeker weten gelijk kopen tongue.gif
Oh? Bron?

Jawat is live overigens wel fockin aggressief. Hij krijgt het publiek altijd mee. Dat lukt zeeer zeker niet alle rappers.
Maar z'n flow is niet de beste, maar dat geeft hij zelf al toe.
Zo hebben de meeste rappertjes voor- en nadelen.

Typhoon -> Vergeet wellis z'n teksten
Rico -> Z'n stem is minder vet live
Winne -> Doet weinig aan het publiek, spitt aan 1 stuk door live.
Sticks -> Eigenlijk niiks op aan te merken.
Kempi -> Zegt de helft, z'n 'hulprapper' doet het meeste werk

enz enz.

This post was edited by JWT on Jan 31 2008 01:54pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 31 2008 02:17pm
you can't see me- john cena

ik vind

you cant see me - 2pac ook wel tof tongue.gif maar ik luister geen hiphop meer..
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Closed New Topic New Poll