Quote (uNoTopia @ Thu, Jan 31 2008, 06:34pm)
Hij komt met een nieuwe over een maand of 2-3. Die ga ik zeker weten gelijk kopen

Oh? Bron?
Jawat is live overigens wel fockin aggressief. Hij krijgt het publiek altijd mee. Dat lukt zeeer zeker niet alle rappers.
Maar z'n flow is niet de beste, maar dat geeft hij zelf al toe.
Zo hebben de meeste rappertjes voor- en nadelen.
Typhoon -> Vergeet wellis z'n teksten
Rico -> Z'n stem is minder vet live
Winne -> Doet weinig aan het publiek, spitt aan 1 stuk door live.
Sticks -> Eigenlijk niiks op aan te merken.
Kempi -> Zegt de helft, z'n 'hulprapper' doet het meeste werk
enz enz.
This post was edited by JWT on Jan 31 2008 01:54pm