d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoeveel Multis Bezit Jij? > Zou Ik Wel Eens Willen Weten!
12Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 01:03pm
Hoeveel multis bezit jij? ik heb er geen!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 29 2008 01:06pm
ooit een voor mn broertje gemaakt, wist niet dat dat niet mocht.
kreeg meteen scammer tag, na 7 maanden weer kwijt geraakt, acc nooit gebruikt
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 01:09pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 29 Jan 2008, 19:06)
ooit een voor mn broertje gemaakt, wist niet dat dat niet mocht.
kreeg meteen scammer tag, na 7 maanden weer kwijt geraakt, acc nooit gebruikt


oh 7 maanden is wel lang zeg voor zon geintje :S dus je broertje gebruikte toen maar jouw account?

This post was edited by robuust on Jan 29 2008 01:12pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 01:26pm
null vote..

en ik heb maar een acc..
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 29 2008 01:31pm
wat een vuile streek sad.gif
iedereen die er geen heeft word gedwongen te stemmen dat robuust men voorbeeld is ( wat niet zo is :'( )

nuja , ik heb er dus geen tongue.gif

edit : i love my sig smile.gif

This post was edited by cranium-sf on Jan 29 2008 01:32pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 29 2008 01:32pm
Quote (robuust @ Tue, 29 Jan 2008, 20:09)
oh 7 maanden is wel lang zeg voor zon geintje :S dus je broertje gebruikte toen maar jouw account?


kheb wat trades voor hm gedaan maar hij is ook allang mt d2 gestopt
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 29 2008 01:34pm
Quote (cranium-sf @ Tue, 29 Jan 2008, 20:31)
wat een vuile streek sad.gif
iedereen die er geen heeft word gedwongen te stemmen dat robuust men voorbeeld is ( wat niet zo is :'( )

nuja  , ik  heb er dus geen tongue.gif

edit : i love my sig smile.gif


haha ik heb drom ook null vote ^^

tis idd een mooie sig jurgen wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:17pm
waar staat de optie2?
ololol niet gezien. ik heb slaap nodig.

This post was edited by edujackass on Jan 29 2008 02:23pm
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 29 2008 02:21pm
Quote (edujackass @ Tue, Jan 29 2008, 08:17pm)
waar staat de optie2?


volgens mij ligt 2 boven 1 dus zou optie +1 geschikt zijn denk je niet?
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Jan 29 2008 02:32pm
nullvote, ik wil geen voorbeeld van je zijn sad.gif

heb dus maar 1 acc tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll