Quote (Apachai @ Tue, Jan 29 2008, 03:32pm)
ik ben hier natuurlijk nog niet zo lang maar ik zou best de basic dutch forum wel eens willen zien..
oftewel : ik zou graag gehawk en bbdg zien weggaan (vrijwillig of met geweld

) en dan er wat leuks van maken
ps
dat willen we ook van jouw
eerst ben je mensen aan het uitschelden enzo
en nu kom je terug en doe je inneens heel aardig
en ga je het hebben over andere mensen
begin eerst is even bij jezelf