Naja ik weet nog dat ik een lvl 36 necro (non-LoD tijd, aka classic) had, en dat een maat van mij een unidentified bone helm vond. Wormskull, precies het item dat ik nodig had voor mijn necro! Ik dacht bij mezelf... waarom vind ik nooit iets goed?!?! Ik speel nog wel eens classic en als ik zo'n wormskull, silks, sigons, umes necro zie, dan vraag ik me af wat er in dat newb hoofdje omgaat (niet lullig bedoeld)!
Enne, mijn jabazon, met een 2xx dmg lance, die alleen leuk was van lvl 1 tot en met 40 ofzo, daarna was het te zielig voor woorden.
Uhm en mijn lance barb in het begin van LoD, ik had em overgezet vanuit classic en had twee lances tegelijk aan (bug in weaponswitch, druk op "W" en plaats tegelijkertijd je 2e wapen op je eerste).
Naja daarna kreeg ik een buriza ama met shaftshop en gaze, aka het piercekanon en een barb met doombringer enzo.
Daarna ging ik meedoen aan verdubbelen en dat verneukte mijn onschuldige noob periode

Uhm dat zijn wat mooie herinneringen, nostalgie... Enne geen slimme opmerkingen, want ik weet natuurlijk ook wel dat 't allemaal ontzettende zuig chars waren!