Quote (Tha_Axid @ Mon, 28 Jan 2008, 19:27)
ik vind voetbal de grootste noob sport die er is.
een paar gekken die niet eens hard achter een bal aan kunnen rennen.
in nederland is er nog geen een die er wat van kan ook en ze krijgen veel te veel betaald
Achter een bal aan rennen.. Jezus Christus.
Ik ben voor PSV natuurlijk