d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Voor Welke Club Ben Je? > Voetbal
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jan 28 2008 10:39am
LEG EVEN UIT WELKE CLUB,
WAAROM JE HEM HEB GEKOZEN..
EN WAT JE NU VAN ZE VIND QUA HOE ZE SPELEN.

ik ben voor ajax vanwege dat ik in amsterdam woon en toch wel voor de amsterdamse club ben, AFCA!
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 10:41am
Waar is de optie ik hou niet van voetbal? dry.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jan 28 2008 10:42am
Quote (Tsubasa @ Mon, Jan 28 2008, 04:41pm)
Waar is de optie ik hou niet van voetbal? dry.gif


nou die is er blijkbaar niet als je der niet van houdt, dan ga je maar weg uit deze topic?
jij doet alles voor +1 he?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 28 2008 10:46am
Quote (Snielsje @ Mon, 28 Jan 2008, 17:42)
nou die is er blijkbaar niet als je der niet van houdt, dan ga je maar weg uit deze topic?
jij doet alles voor +1 he?


Waarom zo vijandig? Tis een hele normale vraag, tjap....
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 28 2008 10:51am
Fc Groningen

Onze trots van het noorden

This post was edited by Spykerr on Jan 28 2008 10:52am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 28 2008 11:09am
De Heavy Chasers.

Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 11:19am
Quote (Ov2rkill @ Mon, 28 Jan 2008, 18:09)
De Heavy Chasers.
Hahahaha, jezus, Danny de beste!

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 28 2008 11:26am
PSV
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 28 2008 11:27am
ik vind voetbal de grootste noob sport die er is.
een paar gekken die niet eens hard achter een bal aan kunnen rennen.
in nederland is er nog geen een die er wat van kan ook en ze krijgen veel te veel betaald
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 28 2008 11:33am
Quote (Tha_Axid @ Mon, 28 Jan 2008, 19:27)
ik vind voetbal de grootste noob sport die er is.
een paar gekken die niet eens hard achter een bal aan kunnen rennen.
in nederland is er nog geen een die er wat van kan ook en ze krijgen veel te veel betaald


Achter een bal aan rennen.. Jezus Christus.

Ik ben voor PSV natuurlijk cool.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll