d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Photoshop
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 08:13am
Is hier iemand met photoshop en die tijd teveel heeft die mijn avatar kan resizen naar 64x64?



Zonder dat de kwaliteit verloren gaat natuurlijk wink.gif

(Ik moet Photoshop maar weer eens gaan downloaden)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 08:54am
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 16:13)

(Ik moet Photoshop maar weer eens gaan downloaden)


CRACKTALK IEMAND REPORT HEM SNEL
ik heb zelf ook nog 10% staan voor het posten van exact hetzelfde
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 27 2008 10:20am
waarom krijg je in godsnaam voor zoiets een warn.. zielig?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 10:24am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 02:54pm)
CRACKTALK IEMAND REPORT HEM SNEL
ik heb zelf ook nog 10% staan voor het posten van exact hetzelfde


Ik praat helemaal niet over cracks? Ik heb jou post dus gereport voor spam
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 10:44am
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 18:24)
Ik praat helemaal niet over cracks? Ik heb jou post dus gereport voor spam


kan me geen moer schelen man ik kreeg er een warn voor jij dus ook.
en ga lekker aan ej papa vragen ipv hier ff zomaar te komen bedelen zodat wij een mongeaulen plaatje voor je resizen
Quote (Apachai @ Sun, 27 Jan 2008, 18:20)
waarom krijg je in godsnaam voor zoiets een warn.. zielig?

ja vind ik ook (K)

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 11:14am
hou nou eens op met quote boven je troep kut eduardus

ben je achterlijk ofzo stupid.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 11:33am
hier was het nodig omda thet om 2 individuele berichten ging
nee ik ben niet achterlijk. als ik achterlijk was nam ik 4 oorbellen een tong en tepelpiercing en zette daar een foto van op internet.

@ thomas, das ook cracktalk.

This post was edited by edujackass on Jan 27 2008 11:37am
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 27 2008 11:36am
ik heb photoshop CS3 compleet en gratis

ik bak er alleen totaal nix van
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 11:46am
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 18:33)
hier was het nodig omda thet om 2 individuele berichten ging
nee ik ben niet achterlijk. als ik achterlijk was nam ik 4 oorbellen een tong en tepelpiercing en zette daar een foto van op internet.

@ thomas, das ook cracktalk.


je bedoelde 2 tongpiercings?

of vergis je jezelf?

je moet niet doen alsof je alles weet eduardus.
ik voel me goed in me lichaam en ben er trots op
en wie ben jij om me daarom uit te lachen?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 12:07pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 05:46pm)
je bedoelde 2 tongpiercings?

of vergis je jezelf?

je moet niet doen alsof je alles weet eduardus.
ik voel me goed in me lichaam en ben er trots op
en wie ben jij om me daarom uit te lachen?


Reported for spam.. please stay ontopic
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll