d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste Is Bang
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:48pm
Zo bang dat hij zijn tepelpiercing foto heeft verwijderd van hyves.. heeft iemand die foto nog? Dan upload ik hem ff op hotornot.com tongue.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 26 2008 12:50pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 19:48)
Zo bang dat hij zijn tepelpiercing foto heeft verwijderd van hyves.. heeft iemand die foto nog? Dan upload ik hem ff op hotornot.com tongue.gif


je bent wel n beetje geobsedeerd he..?

en nee, ik bewaar over t algemeen geen foto's van mannen die hun tepelpiercing laten zien..
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Jan 26 2008 12:50pm
het lijkt mij zo dat je een obsessie hebt ontwikkeld voor dit individu
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:51pm
ontopic plx!
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:55pm
nevermind heb de pic gevonden in één van de vele warnings die ik heb gekregen
1 warning was: posting picture of ugly people lol no kidding
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:55pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 19:48)
Zo bang dat hij zijn tepelpiercing foto heeft verwijderd van hyves.. heeft iemand die foto nog? Dan upload ik hem ff op hotornot.com tongue.gif


rofl kheb een fan ^^
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 01:05pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 06:55pm)
rofl kheb een fan ^^


Dat is het leuke van zwakbegaafden ze impreteren alles andersom
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 26 2008 01:14pm
Quote (JurK. @ Sat, 26 Jan 2008, 20:50)
en nee, ik bewaar over t algemeen geen foto's van mannen die hun tepelpiercing laten zien..


Gefeliciteerd, dan ben je redelijk normaal.. happy.gif
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 26 2008 01:15pm
Gvd, je zei dat je laatste post hier gemaakt was, hou het er dan ook bij.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 01:22pm
Quote (Toasts @ Sat, Jan 26 2008, 07:15pm)
Gvd, je zei dat je laatste post hier gemaakt was, hou het er dan ook bij.


Gefrustreerd?

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll