d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboy Heeft Zijn Vader Verkracht
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 25 2008 06:07pm
Dit las ik vanmorgen in de krant

wat een kankerrat he

hahahahahahaha
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 25 2008 06:13pm
je hebt er weer wat bewijs bij gekregen
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14413573&f=292
desondanks jammer dat het nu lijkt alsof ik dit doe voor bbdg.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 25 2008 06:25pm
Quote (edujackass @ Sat, Jan 26 2008, 01:13am)
je hebt er weer wat bewijs bij gekregen
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14413573&f=292
desondanks jammer dat het nu lijkt alsof ik dit doe voor bbdg.


Go go Edu!
Herstel het dutch forum! :')
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 25 2008 06:34pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 01:07)
Dit las ik vanmorgen in de krant

wat een kankerrat he

hahahahahahaha


^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 06:31am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 01:34)
^^


egt in elke rply zeg je niks anders, kan je niet met iets beters kome
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 07:44am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 26 Jan 2008, 13:31)
egt in elke rply zeg je niks anders, kan je niet met iets beters kome


wat moet ik doen dan?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 07:48am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 14:44)
wat moet ik doen dan?


nooit meer in dit forum trug komen, doh..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 07:51am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 26 Jan 2008, 14:48)
nooit meer in dit forum trug komen, doh..


omdat?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 07:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 14:51)
omdat?


je niet gewenst bent
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 08:02am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 26 Jan 2008, 14:52)
je niet gewenst bent


dat is niet waar
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll