Quote (�?NNI @ Wed, 23 Jan 2008, 16:11)
Hahaha. Het is enorm grappig om jou in verschillende topics 'DAT BEN IK NIET DAT IS IEMAND ANDERSSSS IK BEN GEEN SWEETGIRLL' te zien posten.
De ontkenning is wat overdreven, waardoor ik vermoed dat jij het wel bent. Verdere ontkenning is niet nodig.
dan ben ik het wel wat jij wilt..
toast hou je bek man jwt je moeder enzo..
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 23 2008 09:13am