d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Habbo
1237Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 12:44am
ff voor de duidelijkheid

dat is een of ander kind dat ooit men nickname ergens gezien heeft

ik ben overigens geen sweetgirl en ook niet 13 -.-
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 23 2008 02:26am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 23 Jan 2008, 07:44)
ff voor de duidelijkheid

dat is een of ander kind dat ooit men nickname ergens gezien heeft

ik ben overigens geen sweetgirl en ook niet 13 -.-


je doet je wel zo voor, en dat is juist de lol dr aan
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 23 2008 04:13am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 23 Jan 2008, 07:44)
ff voor de duidelijkheid

dat is een of ander kind dat ooit men nickname ergens gezien heeft

ik ben overigens geen sweetgirl en ook niet 13 -.-


weet je het zeker?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 09:01am
Quote (AverageJoe @ Wed, 23 Jan 2008, 11:13)
weet je het zeker?


vraag maar aan je moeder man..
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 23 2008 09:08am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 23 Jan 2008, 17:01)
vraag maar aan je moeder man..


Toch grappig hoe je altijd over mensen hun moeder moet beginnen.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 09:11am
Hahaha. Het is enorm grappig om jou in verschillende topics 'DAT BEN IK NIET DAT IS IEMAND ANDERSSSS IK BEN GEEN SWEETGIRLL' te zien posten.
De ontkenning is wat overdreven, waardoor ik vermoed dat jij het wel bent. Verdere ontkenning is niet nodig.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 09:13am
Quote (�?NNI @ Wed, 23 Jan 2008, 16:11)
Hahaha. Het is enorm grappig om jou in verschillende topics 'DAT BEN IK NIET DAT IS IEMAND ANDERSSSS IK BEN GEEN SWEETGIRLL' te zien posten.
De ontkenning is wat overdreven, waardoor ik vermoed dat jij het wel bent. Verdere ontkenning is niet nodig.


dan ben ik het wel wat jij wilt..

toast hou je bek man jwt je moeder enzo..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 23 2008 09:13am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 23 2008 09:14am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 23 2008, 03:13pm)
dan ben ik het wel wat jij wilt..

toast hou je bek man jwt je moeder enzo..
??

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 09:16am
Ach, ach, het is intussen wel duidelijk dat je er belang aan hecht om zoveel mogelijk mensen hier te overtuigen dat jij dat niet bent, dus moet je er nu niet onverschillig over doen.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 23 2008 09:21am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 23 Jan 2008, 17:13)
dan ben ik het wel wat jij wilt..

toast hou je bek man jwt je moeder enzo..


Man, hou je bek of ik sla hem dicht, als je hier nu IRL voor me stond had je al 100 kleuren schijt in je broek.
Go Back To Nederlands Topic List
1237Next
Add Reply New Topic New Poll