☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Zomervakantie 2008!
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 755
Replies: 30
Track Topic
Doggy-Style
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold
:
0.48
#1
Jan 22 2008 10:24am
Ik ga naar de Costa Brava dit jaar met 8 vrienden! In Blanes om precies te zijn.
Wat jullie?
MilkAndCookies
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold
:
11.33
#2
Jan 22 2008 10:29am
Appelhof! ^_______________^
Je 11111111333333333333333333377777777777 posts vertieft.
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#3
Jan 22 2008 10:37am
Quote (Doggy-Style @ Tue, 22 Jan 2008, 18:24)
Ik ga naar de Costa Brava dit jaar met 8 vrienden! In Blanes om precies te zijn.
Wat jullie?
Vorig jaar geweest, erg tof!
Dit jaar wordt het Malta, ben benieuwd.
xycho2d
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold
:
774.55
#4
Jan 22 2008 10:47am
We hebben sins kort een nieuwe hond. Is dus niet zeker of we uberhaupt gaan
This post was edited by xycho2d on Jan 22 2008 10:47am
edujackass
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold
:
541.90
Warn: 100%
#5
Jan 22 2008 10:53am
was de vorige aangereden?
Sorceking
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold
:
0.00
#6
Jan 22 2008 10:55am
Kroatie fzo
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#7
Jan 22 2008 11:15am
- beginnen met rock werchter
- daarna chillen en mss een weekje met de rugzak trekken + feesjes geve
- dan 16 dagen op KSA-kamp
- 1 dag weken in mijn bad om het vuil weg te krijgen
- vakantiewerk ..
- vettike week op KSA
KillingScream
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold
:
0.00
#8
Jan 22 2008 11:17am
Vooral veel werken in de vakantie, maar ga ook nog met mn pa een week naar friesland: 'It twiid'
En dan waarschijnlijk later nog een weekje met maten, maar dat is nog niet bekend.
stefan_FFH
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold
:
21.91
Warn: 20%
#9
Jan 22 2008 11:28am
ga naar spanje
ga daar onder anderen men zusje opzoeken die daar dan stage loopt
en feestuh!!!
Hellskin
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold
:
100.00
#10
Jan 22 2008 11:30am
ik weet het nog niet.
als ik een vakantie financieel aan kan dan ga meestal met of een maat of m'n beste vriendin met de auto ergens heen.
2 jaar geleden met 2 vriendinnen met de auto naar spanje gegaan, geen hotel geboekt en een beetje rondgetrokken en bij maatjes geslapen die daar een hotelkamer hadden.
was super gezellig, echt een avontuur
en helemaal niks betaald voor onze overnachtingen
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact