Quote (Ov2rkill @ Sun, 20 Jan 2008, 21:14)
Niet iedereen is perfect, op Wemy na dan misschien!
Dus, ik spreek de 'r' al m'n hele leven uit op de franse manier, en ik zou totaal niet weten hoe de nederlandse 'r' uit te spreken.
Ik ben nog nooit bij een logopedist geweest ofzo aangezien ik daar geen geld wil aan hangen.
Dus, proberen jullie me eens zo uitvoerig uit te leggen hoe ik die nederlandse, rollende 'r' kan uistpreken.
Ik zie al uit naar de uitleg!
ik heb m ookniet, maar als het niet in je dialect licht dan klinkt het ook niet goed vind ik..
ik kan het wel ik zou niet weten hoe het uit te leggen