d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Is Een Breezerslet?
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 02:57am
ik heb eens wat opzoekwerk gedaan naar de diersoort: breezerslet, ook wel BS genoemt... maar wat is nu juist deze breezerslet, wat drijft hen, hoe zijn ze?
hier is het antwoord:

-Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar
-Hebben allemaal lang haar, meestal blond
-Gebruiken allemaal fructis shampoo
-Hebben allemaal Impulse als 'deodorant' maar gebruiken het als een bodysproei
-Hebben in ieder oor 4 gaatjes
-Hebben gigantische ronde gouden of zilveren oorbellen
-Hebben een gouden kettinkje om met hun naam eraan hangen
-Hebben 5 lagen make-up op
-Brengen om de 5 minuten een laagje 'lip gloss' aan
-Hebben altijd een tasje bij zich
-Zijn altijd aan het SMS'en
-Staan altijd op de WC hun gezicht te poederen
-Dansen heel overdreven en gillen er constant bij
-Zijn op hun 11e ontmaagd
-Beginnen een gesprek altijd met "weet je nog, gisteren op MSN ?"
-Hebben zeer irritante MSN namen
-Gebruiken veel (k) in hun MSN naam
-Zitten altijd op MSN
-Kennen geen ICQ/mIRC
-Noemen hun vriendinnen dushies
-Vinden Brad Pit allemaal een "LeKaH D!nG"
-Vinden alle muziek uit de top 40 leuk
-Sturen regelmatig een SMS'je naar TMF
-Roken Marlboro Lights
-Scheppen op over het aantal jaar dat ze al roken
-Hebben altijd ruzie met hun ouders thuis
-Moeten altijd overdreven huilen
-Doen alsof ze de grootste problemen hebben
-Hebben om de 2 weken een nieuwe vriend
-Zijn elke maand bang dat ze zwanger zijn
-Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan
-Hebben flesjes breezer op hun CU2 staan
-Geven bij de vraag op CU2: "Alcohol of Sex" altijd: "Eerst de alcohol en dan de sex" als antwoord
-Geven bij de vraag op CU2: "Bestaan buitenaardse wezens" altijd: "Ja, kijk maar in de spiegel" als antwoord
-Hebben op hun 15e al een scooter
-Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven
-Begroeten elkaar alsof ze elkaar een jaar niet meer hebben gezien
-Volgen allemaal Big Brother
-Volgen allemaal Friends
-Volgen allemaal Goede Tijden Slechte Tijden
-Volgen allemaal Idols
-Hebben altijd iets te zeiken
-Vinden bier voor boeren
-Drinken af en toe ook wel een witte wijn
-Drinken ook wel die redbull mixjes/bacardi cola
-Hebben een abonnement op de Breakout!
-Spieken altijd op school
-Haten standaard de wiskunde leraar
-Hebben een tongpiercing/navelpiercing
-Willen later allemaal een tatoeage van een dolfijn op hun schouder
-Schrijven op hun CU2 dat iedereen hun beste vriend is
-Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt )
-Gooien met popcorn naar "nerds"
-Maar drinken wel cola-light
-Schreeuwen dus om aandacht
-Weten niet hoe de video recorder werkt
-Weten nog net dat je ook kunt tekstverwerken op de PC; dus er is meer als MSN
-Hebben allemaal een string aan, maakt niet uit hoe dik de reet is
-Hebben allemaal wel eens seks in het kleedhokje in het zwembad gehad
-Worden later secretaresse of kassamedewerker
-Krijgen een man die ambtenaar/bouwvakker is
-Hebben een agenda met een nep dierenvel erop
-Schrijven allemaal met hetzelfde bolle handschrift
-Hebben een pen met van die veren aan het uiteinde
-Hebben altijd wel 'ruzie' met een bepaalde vriendin
-Drukken gewoon blindelings op 'yes' als er een foutmelding van de computer komt
-Scheppen altijd op dat ze wel 6 joints en 3 XTC pillen op hadden, en daarvoor ook nog eens 10 breezers
-Kopen als hun eerste auto een 'suzuki alto' of een 'fiat panda'
-Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien
-Zitten in de bioscoop op de bovenste rij
-Houden in de bioscoop nooit hun mond
-Fietsen altijd met hun drieën naast elkaar (dan is er 1 de sigaar )
-Hebben op hun kamer foto's van Tupac Shakur opplakken
-Kopen op de kermis altijd een suikerspin
-Vinden de teletubbies ondanks hun leeftijd lief
-Vinden Elmo van sesamstraat lief
-Doen 1 keer per week boodschappen bij het Kruidvat
-Hebben geen respect voor ouderen
-Willen altijd opvallen als er een leuke jongen bij is
-Hebben sowieso 1 keer ruzie met hun beste vriendin
-Hebben altijd een opoe fiets
-Vinden het raar dat ze voor hoer worden uitgescholden
-Ze drinken Breezers of andere mixdrankjes uit flesjes

later komt nog de miss-breezerslet-verkiezing smile.gif eerst nog wat fototjes zoeken;)
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 03:33am
deze lijst is al door xepo gepost een tijdje gelede
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 20 2008 04:28am
Kende ik al.

Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 20 2008, 09:33am)
deze lijst is al door xepo gepost een tijdje gelede
Daarom dus.

Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 05:00am
Alsnog dank aan professor Twan, specialist in BrEeZaH-taal.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 05:01am
dit is trouwens nog een farse link^^...
hoe kan je zelf een breezerslet krijgen?

hier is het antwoord: http://www.kuikens.com/other/breezers.html
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 20 2008 05:14am
Quote (Xepo @ Sun, Jan 20 2008, 11:00am)
Alsnog dank aan professor Twan, specialist in BrEeZaH-taal.
Haha, weet je nog die ene site? =D
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 05:19am
Quote (JWT @ Sun, 20 Jan 2008, 12:14)
Haha, weet je nog die ene site? =D
Deze? http://www.emesen.nl/nicknames/breezah/

^^
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 05:32am
Quote (Xepo @ Sun, Jan 20 2008, 11:19am)


lol'd... die is wel hip ...
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 20 2008 05:35am
Quote (Xepo @ Sun, Jan 20 2008, 11:19am)
Ja dIe jA11!! HiHi lOl dUzZ *oNe lUv* GeWeLdIg

KoEsJa$ (l)

Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 20 2008 05:40am
KoM NoU Di3 SiT3 i$ GeWeLdIg111!11 lOl *OnE LuV*
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll