Quote (CpTJenJen @ Sat, 19 Jan 2008, 02:03)
i care , geen melbourne aids op goeie muziek doen voortaan, dan houd ik weer van je

Hoezo ik doe al ruim 5jaar Melbourne shuffle heb ook op street dance gezeten ik doe eigelijk meerdere style's door elkaar 07 pinkpop heb ik wel effe paar 100 man te kijken gezet toen ik daar effe wat move's deed . Alleen maal van Die Metal Dude's en Emo Kid's die eerst dachten WTF maar toen was het zo van

Dit jaar ga weer naar pinkpop dan ga met best grote groep ik zal het wel filmen want meer van ons kan aardig dansen het is niet altijd alleen maar pitten en Headbanguh !