Quote (Hellskin @ Fri, 18 Jan 2008, 21:28)
is het de vraag OF hij 100% gaat krijgen? (ik denk het wel, zit em in et aard van het beesie)
maar als de vraag is WIL je dat hij 100% krijgt? dan zou ik zeggen, liever niet. het zou zo stil zijn zonder hem.
eigenlijk wel ^^ ik miss hem nu al met zijn beloftes