d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Edujackass 100% Warn?
12Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 02:53pm
Stem allemaal wat vinden jullie?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 18 2008 02:54pm
Quote (gehawk @ Fri, 18 Jan 2008, 21:53)
Stem allemaal wat vinden jullie?


nee, als jij het nu was ja^^
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 02:54pm
Quote (CpTJenJen @ Fri, 18 Jan 2008, 20:54)
nee, als jij het nu was ja^^


waarom moet ie weg? en nee edu geen 100%warn dan kan hij niet probere mij weg te pesten rofl.gif xD
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 02:55pm
dat jij geen vrienden hebt die even een kleine moeite doen om een topic te maken zodat jij geen warn krijgt.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 02:55pm
Quote (ben6660 @ Fri, Jan 18 2008, 08:54pm)
waarom moet ie weg? en nee edu geen 100%warn dan kan hij niet probere mij weg te pesten rofl.gif xD


Omdat ik overgevoelig ben voor pesten sad.gif
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Jan 18 2008 02:55pm
Edu houd dit forum in leven... ;DDDD
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 18 2008 03:28pm
is het de vraag OF hij 100% gaat krijgen? (ik denk het wel, zit em in et aard van het beesie)
maar als de vraag is WIL je dat hij 100% krijgt? dan zou ik zeggen, liever niet. het zou zo stil zijn zonder hem.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 03:29pm
Quote (Hellskin @ Fri, 18 Jan 2008, 21:28)
is het de vraag OF hij 100% gaat krijgen? (ik denk het wel, zit em in et aard van het beesie)
maar als de vraag is WIL je dat hij 100% krijgt? dan zou ik zeggen, liever niet. het zou zo stil zijn zonder hem.


eigenlijk wel ^^ ik miss hem nu al met zijn beloftes sad.gif rofl.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 18 2008 03:29pm
Quote (ben6660 @ Fri, Jan 18 2008, 09:29pm)
eigenlijk wel ^^ ik miss hem nu al met zijn beloftes sad.gif rofl.gif


wie ben jij?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 18 2008 03:30pm
Quote (Hellskin @ Fri, 18 Jan 2008, 21:29)
wie ben jij?


iemand die hij wou pesten
aleja hij beloofde dat tenminste biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll