Quote (Falkerakatim @ Mon, 14 Jan 2008, 22:19)
ik heb het vandaag over mijn hart gekregen ...
ik weet niet wat me bezielde
maar ik heb alle items op mijn accounts weggegeven ... van de simpelste gem tot mijn perfect items ... alles is weg
ik ben verlost van die diablo-verslaving

... heil to me!!!
ook al men forum gold is weggedaan ... zodat ik nooit meer kan herbeginnen

~Tim
(nu nog van D2JSP afgeraken)
Haha deed ik ook in juli 07 had 3.5kfg weggegeven aan me m8ts en guild en al me items also waarde rond 15k alles waarom omdat ik h3 ging doen en diablo nam gewoon teveel tijd in beslag

maar het blift leuk ook al is me cd stuk express gesloopt