d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Ben Vrij ! > Omg Ik Ben Blij
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 14 2008 02:19pm
ik heb het vandaag over mijn hart gekregen ...
ik weet niet wat me bezielde

maar ik heb alle items op mijn accounts weggegeven ... van de simpelste gem tot mijn perfect items ... alles is weg
ik ben verlost van die diablo-verslaving smile.gif ... heil to me!!!
ook al men forum gold is weggedaan ... zodat ik nooit meer kan herbeginnen smile.gif

~Tim
(nu nog van D2JSP afgeraken)
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 14 2008 02:24pm
ik kan je wel reporten voor hacking scamming en al die shit, als je meewerkt ben je zo gebanned
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 14 2008 02:35pm
dude dit heb ik al 2 keer gedaan. Telkens ben ik teruggegaan. Ik haat diablo, da spel is echt te verslavend.
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 14 2008 02:39pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, 14 Jan 2008, 22:19)
ik heb het vandaag over mijn hart gekregen ...
ik weet niet wat me bezielde

maar ik heb alle items op mijn accounts weggegeven ... van de simpelste gem tot mijn perfect items ... alles is weg
ik ben verlost van die diablo-verslaving smile.gif ... heil to me!!!
ook al men forum gold is weggedaan ... zodat ik nooit meer kan herbeginnen smile.gif

~Tim
(nu nog van D2JSP afgeraken)


Haha deed ik ook in juli 07 had 3.5kfg weggegeven aan me m8ts en guild en al me items also waarde rond 15k alles waarom omdat ik h3 ging doen en diablo nam gewoon teveel tijd in beslag tongue.gif maar het blift leuk ook al is me cd stuk express gesloopt
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 14 2008 02:48pm
Haha, wat zonde.

$$$$$$$$$$$$$$$$$
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 14 2008 02:49pm
ik ben al weet ik t hoelang gestopt, 2 jaar of zo, kheb gewoon al mn fg en shit en zo nog
maar ik kan me er egt makkelijk van weerhouden om weer te gaan spele hoor
Member
Posts: 5,155
Joined: Jul 2 2003
Gold: 4,334.10
Jan 14 2008 02:50pm
pfff probeer ook al tijden te stoppen maja is nu alleen nog maar wat verveling doden dus verder valt het wel mee tongue.gif

1 tip voor als je wil stoppen tongue.gif
zorg dat je vrijgezel bent en zorg voor een vaste scharrel of 5... dat houd je wel bezig
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 14 2008 03:15pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, Jan 14 2008, 08:19pm)
ik heb het vandaag over mijn hart gekregen ...
ik weet niet wat me bezielde

maar ik heb alle items op mijn accounts weggegeven ... van de simpelste gem tot mijn perfect items ... alles is weg
ik ben verlost van die diablo-verslaving smile.gif ... heil to me!!!
ook al men forum gold is weggedaan ... zodat ik nooit meer kan herbeginnen smile.gif

~Tim
(nu nog van D2JSP afgeraken)


gozu tongue.gif
miss had je bter alles kunnen sellen en dan lotterey tickets kopen?
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 14 2008 03:19pm
Quote (stefan_FFH @ Mon, 14 Jan 2008, 23:15)
gozu tongue.gif
miss had je bter alles kunnen sellen en dan lotterey tickets kopen?


Ik heb we; is voor 7k fg tickets in 1x gekocht won maar 1.6k trg :'(
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 14 2008 03:55pm
d2 is me gelukt toen ik was blijven zitten en er heel boos op werd.
nu moet ik nog egt leren stoppen met d2jsp maar dat is al net zo moeilijk :/

edit/

IK HEB VOOR 57K FG TICKETS GEKOCHT, ALLEMAAL KWIJT, IK HEB DUS GROTERE E-PENOR. NEE IS EGT WAAR!! ALLEEN KAN NIEMAND CONTROLEREN OF HET EGT ZO IS OFC.

This post was edited by edujackass on Jan 14 2008 04:01pm
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll