@ Stefan
Ja, ik gebruik mijn boxen ook gewoon voor muziek eigenlijk, vind het wel super relax, goeie klanken enzo, af en toe ook voor een dvdtje..
het is alleen balen dat het hier gehorig is, en ik hem niet helemaal kan open zetten, ik woon in een flatje