d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Akiraprise
12Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 06:01pm
Enjoy.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:02pm
Ik hoop snel..

Maar het valt niet te voorspellen biggrin.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 06:02pm
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 00:02)
Ik hoop snel..

Maar het valt niet te voorspellen biggrin.gif


neem je mij op in je testament ?smile.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:03pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 12:02am)
neem je mij op in je testament ?smile.gif


ik bezit haast niets..
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 06:04pm
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 00:03)
ik bezit haast niets..


toch wel 985 keiharde fg's
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 06:05pm
Quote (robuust @ Thu, 10 Jan 2008, 01:04)
toch wel 985 keiharde fg's


xD

ik heb al het bovenstaande..
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:06pm
Quote (robuust @ Thu, Jan 10 2008, 12:04am)
toch wel 985 keiharde fg's


En dat moet wat voorstellen? x.x

Ik had 6k ofzo.. 2500 verspilt aan een kutorb en de rest lottery tickets van gekocht tongue.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 9 2008 06:06pm
Quote (Akiraprise @ Thu, Jan 10 2008, 01:06am)
En dat moet wat voorstellen? x.x

Ik had 6k ofzo.. 2500 verspilt aan een kutorb en de rest lottery tickets van gekocht tongue.gif


Blijf even ontopic of rot op, okay?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 06:07pm
Quote (Skulvar @ Thu, 10 Jan 2008, 00:06)
Blijf even ontopic of rot op, okay?


waren de woorden van skulvar
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 06:10pm
Quote (Skulvar @ Thu, Jan 10 2008, 12:06am)
Blijf even ontopic of rot op, okay?


WTF duel?
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll