d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kon Degene Die Me Pol Closede Nederlands Spreken? > ...
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 1 2008 01:42pm
of drukte hij al closed bij het lezen van het woordje nekschot? belachelijk dit.


het is zo te zien tijd voor nog meer gelukkig nieuwjaar topics hier.
dutch forum is al prakties dood met al die closed crap
mensen als twan,peter, danny en tom en andere tom en xepo posten hier bijna niet meer en wub00n en wemy juist weer wel.
gefeliciteerd feargod, ik ben weg nu hoef je alleen nog maar mensen als boer vince of goonzu of zompy te warnen!

This post was edited by edujackass on Jan 1 2008 01:46pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 1 2008 01:53pm
Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 20:02)
vind dit geen warn waaard.



hahaha ^^^

het topic was een beetje haat brengend imo

nja beste wensen
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 1 2008 01:53pm
Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 20:42)
of drukte hij al closed bij het lezen van het woordje nekschot? belachelijk dit.


het is zo te zien tijd voor nog meer gelukkig nieuwjaar topics hier.
dutch forum is al praktisch* dood met al die closed crap
mensen als twan,peter, danny en tom en andere tom en xepo posten hier bijna niet meer en wub00n en wemy juist weer wel.
gefeliciteerd feargod, ik ben weg nu hoef je alleen nog maar mensen als boer vince of goonzu of zompy te warnen!



Fixed, en mzzl.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 1 2008 02:55pm
Quote (edujackass @ Tue, Jan 1 2008, 07:42pm)
of drukte hij al closed bij het lezen van het woordje nekschot? belachelijk dit.


het is zo te zien tijd voor nog meer gelukkig nieuwjaar topics hier.
dutch forum is al prakties dood met al die closed crap
mensen als twan,peter, danny en tom en andere tom en xepo posten hier bijna niet meer en wub00n en wemy juist weer wel.
gefeliciteerd feargod, ik ben weg nu hoef je alleen nog maar mensen als boer vince of goonzu of zompy te warnen!
Hah, niks met hun hoor.

Maarrr, heb jij niet eerder gezegd dat je dit forum verlaat?
Kusje Eduard, tot volgende week!

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 1 2008 02:59pm
Quote (edujackass @ Tue, 1 Jan 2008, 21:42)
of drukte hij al closed bij het lezen van het woordje nekschot? belachelijk dit.


het is zo te zien tijd voor nog meer gelukkig nieuwjaar topics hier.
dutch forum is al prakties dood met al die closed crap
mensen als twan,peter, danny en tom en andere tom en xepo posten hier bijna niet meer en wub00n en wemy juist weer wel.
gefeliciteerd feargod, ik ben weg nu hoef je alleen nog maar mensen als boer vince of goonzu of zompy te warnen!


What the fuck noem jij mijn naam? Leg eens uit plx.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 1 2008 03:06pm
Ed, ik denk dat je topic wel ietsje pietsje subtieler had gemogen ^^

Quote (Wuben[NM] @ Tue, 1 Jan 2008, 22:59)
What the fuck noem jij mijn naam? Leg eens uit plx.
Ahahaha, zo noemde ik je vroeger ook!

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 1 2008 03:14pm
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 1 2008 04:55pm
Quote (JWT @ Tue, 1 Jan 2008, 22:55)
Hah, niks met hun hoor.

Maarrr, heb jij niet eerder gezegd dat je dit forum verlaat?
Kusje Eduard, tot volgende week!


Ik acht de kans niet erg groot dat ie het een week volhoudt tongue.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 1 2008 05:16pm
Ah, doei
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 1 2008 05:42pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 1 Jan 2008, 21:59)
What the fuck noem jij mijn naam? Leg eens uit plx.


ik denk dat ie jouw en wemy achterlijk vind -.-
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll