Quote (edujackass @ Tue, Jan 1 2008, 07:42pm)
of drukte hij al closed bij het lezen van het woordje nekschot? belachelijk dit.
het is zo te zien tijd voor nog meer gelukkig nieuwjaar topics hier.
dutch forum is al prakties dood met al die closed crap
mensen als twan,peter, danny en tom en andere tom en xepo posten hier bijna niet meer en wub00n en wemy juist weer wel.
gefeliciteerd feargod, ik ben weg nu hoef je alleen nog maar mensen als boer vince of goonzu of zompy te warnen!
Hah, niks met hun hoor.
Maarrr, heb jij niet eerder gezegd dat je dit forum verlaat?
Kusje Eduard, tot volgende week!