d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Op Zoek Naar Nieuwe Pc
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
Dec 30 2007 04:42pm
wel ik koop liefst een pc die volledig samengesteld is mss zijn er voor de moment ergens koopjes ?
of als het toch beter is om er ene samen te stellen, mss enkele suggesties ?
me pc is nu zowat 5 jaar oud en kan de nieuwere programma's en games moeilijk draaien
heb momenteel
256 mb ram
1.8 ghz
pentium 4
geforce van toen titanium xxx ofzoiets

ik was nu aan het denken aan iets in de richting van 4 gig ram quad core ~~
budget 1000-1500 euro zonder scherm of toebehoren

This post was edited by Larzie on Dec 30 2007 04:42pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 04:46pm
Ik weet niet super veel van computers, maar wel dat zelf samenstellen stukken goedkoper is. Tenminste als je het zelf doet.

Tweakers.net heeft ook een koopjes sectie waar je goede onderdelen kunt vinden.

Voor pc advies kun je ook beter daar zijn denk ik ^^
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 30 2007 05:53pm
@ deze gast in je msn lijst :

info@snakez-modding.nl

of check ze site hij bouwt pc voor elke leuke prijs en hij doet er veel meer mee dan een standaart fabriekant wink.gif
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 30 2007 06:45pm
ik heb pas mn pc vernieuwd met paar onderedel voor 400 euro (met inbouw kosten enzo) en dat is al een zeer goeie comp.^^ maar voor jouw budget kan ik wel een paar goeie onderdelen aanraden zoals :

moederbord : MSI P35 neo-2fir ~130,-
vid kaart : EN8800 gt/top/g/htdp/512 pci-e 260,-
cpu : Q6600 quadcore 2.4 2*4Mb 250,-
gig sticks + koeler + power sup ong 100,-
je kan denk wel oude harde schijf gebruiken als je genoeg denkt te hebben anders koop je een met +200gb voor 60,- ofzo

en dan heb je al een HEEL goede comp denk ik!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 30 2007 07:18pm
mobo asus striker extreme.
vid kaart 8800 ultra 2x in SLI
cpu q6600 kost rond de 230 denk ik.. nieuwste quadcore kost rond 1000
4gb ddr2 ocz of corsair of crucial balisticks
voeding maakt niet veel uit zolang het van een goed merk is.
500wat is meer dan zat. meeste voedingen zijn overkill aangezien me eigen systeem maar 120wat verbruikt (het is een moderne shit) het gaat er maar om welk merk je kiest.
kut merken schrijven graag op de doos dat hun voeding 600 wat haalt maar als het daadwerkelijk 600 wat doet isie instabiel ofzo jeweetwel.

als je een kankt en klaar systeem wilt raad ik je zon del xps ding aan.

EDIT/ laat maar die xps dingen zijn veel te fucking duur voor shit spul wat je appart vele malen goedkoper kunt krijgen.
also, iemand hier die de asus eee pc volgt? biggrin.gif


oja zal ik vanavond nog ff gaan douchen?


This post was edited by edujackass on Dec 30 2007 07:23pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 30 2007 08:32pm
Quote (edujackass @ Mon, 31 Dec 2007, 02:18)
mobo asus striker extreme.
vid kaart 8800 ultra 2x in SLI
cpu q6600 kost rond de 230 denk ik.. nieuwste quadcore kost rond 1000
4gb ddr2 ocz of corsair of crucial balisticks
voeding maakt niet veel uit zolang het van een goed merk is.
500wat is meer dan zat. meeste voedingen zijn overkill aangezien me eigen systeem maar 120wat verbruikt (het is een moderne shit) het gaat er maar om welk merk je kiest.
kut merken schrijven graag op de doos dat hun voeding 600 wat haalt maar als het daadwerkelijk 600 wat doet isie instabiel ofzo jeweetwel.

als je een kankt en klaar systeem wilt raad ik je zon del xps ding aan.

EDIT/ laat maar die xps dingen zijn veel te fucking duur voor shit spul wat je appart vele malen goedkoper kunt krijgen.
also, iemand hier die de asus eee pc volgt? biggrin.gif


oja zal ik vanavond nog ff gaan douchen?


hmm kun je doen

als je een pc wilt kopen moet je gewoon eens langs de winkel gaan
als je er echt een samen gesteld wilt hebben kan eduard je helpen of ik
btw 1500 euro is best veel geld je kan beter een kopen voor rond de 800~~ dan is ie vast goed genoeg je kan een pc altijd upgraden
en wat vandaag nieuw is is morgen al weer oud ^

PS: ik heb er 2 videokaarten inzitten van 600 euro per stuk en een cpu van 450 euro (toen het beste spul) en ik heb er best wel spijt van want een week later is er al iets nieuws dat goedkoper is lol..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 30 2007 08:36pm
heb net gedouched dus hoeft niet meer.
en ja 800 euro is zat voor een pc.

ik zelf wil nu een ASUS eee laptop kopen. is prima voor msn, interwebben skype dat soort shit en doet sommige games met lage graphics requirements zoals halflife 1 en nes emulators etc. en dat is best geil.
4gb hard disc, geen harddisck maar flash hard disk zegmaar.. dus als je schud met deze laptop boort de naald niet in de schijf en isie kapot.. hij weegt minder als 2 kilo en hijs klein
en het belangrijkste

in amerika kostie atm 300 dollar.
nog steeds veel voor een extra laptopje naast de desktop though..
266 euro omgerekend via paypal als ik van eebay koop en dat zonder baantje he! inorite.. ik heb me tempoteam account weer op beschikbaar ingesteld net :| werken zuigt..

This post was edited by edujackass on Dec 30 2007 08:37pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 30 2007 08:42pm
Quote (edujackass @ Mon, 31 Dec 2007, 03:36)
heb net gedouched dus hoeft niet meer.
en ja 800 euro is zat voor een pc.

ik zelf wil nu een ASUS eee laptop kopen. is prima voor msn, interwebben skype dat soort shit en doet sommige games met lage graphics requirements zoals halflife 1 en nes emulators etc. en dat is best geil.
4gb hard disc, geen harddisck maar flash hard disk zegmaar.. dus als je schud met deze laptop boort de naald niet in de schijf en isie kapot.. hij weegt minder als 2 kilo en hijs klein
en het belangrijkste

in amerika kostie atm 300 dollar.


dat ding is klein man echt handig voor mee naar school of in de trein ^ (bus -.-)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 30 2007 09:54pm
ik ben bang dat ik dan zo een allochtoon met een mes tegen me keel aan gedrukt krijg ikzelf zal hem dus wss niet in de bus gebruiken biggrin.gif op school meschien wel maar ik denk tog vooral thuis met VNC erop en dan me pc als server.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 30 2007 10:18pm
Quote (edujackass @ Mon, 31 Dec 2007, 04:54)
ik ben bang dat ik dan zo een allochtoon met een mes tegen me keel aan gedrukt krijg ikzelf zal hem dus wss niet in de bus gebruiken biggrin.gif op school meschien wel maar ik denk tog vooral thuis met VNC erop en dan me pc als server.


tja ik kon het proberen..
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll