d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Dutchmosthated! > Geen Randoms, Jo!
123Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 29 2007 02:21pm
Okay, let's go! Spreekt voor zich, lijkt me!
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 29 2007 03:42pm
Shit, na meer als een jaar nog steeds een random, moet ik iets aan doen. sad.gif

Eerlijk gezegd haat ik niemand van die lijst. ^^
Maar als ik dan toch moet kiezen edu, soms gaat hij toch ietsje te ver. happy.gif

This post was edited by Toasts on Dec 29 2007 03:43pm
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 29 2007 03:44pm
die zijn toch niet gehaat? ohmy.gif

wel, door de mods mss.... maar das een ras apart happy.gif
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 29 2007 03:56pm
null vote... stond niet echt iemand tussen waar ik een hekel aan heb.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 29 2007 04:02pm
Danny een random?
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 29 2007 04:31pm
Yoghurt. Geen discussie mogelijk :-)

This post was edited by mUMmY- on Dec 29 2007 04:31pm
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Dec 29 2007 05:05pm
ik haat niemand maar vind dat de spammers die tottale onzin uitkramen niet erg leuk hier op het forum
just my 2 cents wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 29 2007 05:08pm
maar apoo??????? sad.gif(((((((((((((((((((
ik ben tog geen spammer?
mijn 3 ging net naar 4...

This post was edited by edujackass on Dec 29 2007 05:09pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 29 2007 06:09pm
Eduard omdat het een stomme naam is... Ik ken hem niet eens maargoed ^^
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 29 2007 06:10pm
P3T3R!!!!!!!11

maar ik ben emo dus hate = love

Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll