d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > D2 Ladder ...
1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 27 2007 05:21am
Jow kerels, ik ben momenteel een beetje verveeld op diablo .. dus ik dacht misschien ladder te gaan spelen (Euscl).
zijn er op ladder goeie nederlandse/vlaamse clans momenteel?

indien niet .. dacht ik erraan om een clan te beginnen, PVM gericht.

weet iemand een goeie naam voor een clan?
of zou ik de GRH-clan verder zetten op ladder?
of zou ik een NL/BE clan joinen?

anderen die geinteresseerd zijn om ladder te gaan spelen ?

post hier smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 27 2007 05:34am
ik zou je cd breke en een ander spel zoeke, mja das mijn mening
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 27 2007 05:46am
examens hoeven niet? happy.gif
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 27 2007 05:47am
Quote (Demonsangel @ Thu, Dec 27 2007, 11:46am)
examens hoeven niet? happy.gif


ze zijn vrij ez;)
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 27 2007 07:12am
ik zou GRH verder doen op lad...
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Dec 27 2007 07:43am
Quote (Falkerakatim @ Thu, 27 Dec 2007, 11:21)
Jow kerels, ik ben momenteel een beetje verveeld op diablo .. dus ik dacht misschien ladder te gaan spelen (Euscl).
zijn er op ladder goeie nederlandse/vlaamse clans momenteel?

indien niet .. dacht ik erraan om een clan te beginnen, PVM gericht.

weet iemand een goeie naam voor een clan?
of zou ik de GRH-clan verder zetten op ladder?
of zou ik een NL/BE clan joinen?

anderen die geinteresseerd zijn om ladder te gaan spelen ?

post hier smile.gif


tim!! wisp mij voor clan op sc^^
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 27 2007 08:16am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Dec 27 2007, 11:34am)
ik zou je cd breke en een ander spel zoeke, mja das mijn mening


Lol dat is precies wat ik ooit gedaan heb omdat de verslaving te erg was..

nu heb ik de cdtjes in iso en load ik ze via deamon tools biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 27 2007 09:21am
Als je genoeg mensen hebt die met je mee gaan, ga dan verder met grh.
Anders join je een andere.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 27 2007 09:25am
ladder zuigt , elke noob dat d2 begint heeft niet door dat de chars die hij aanmaakt automatisch ladder zijn
ik houd het op non ladder
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Dec 27 2007 09:41am
Quote (cranium-sf @ Thu, 27 Dec 2007, 15:25)
ladder zuigt , elke noob dat d2 begint heeft niet door dat de chars die hij aanmaakt automatisch ladder zijn
ik houd het op non ladder


das waar ^^ wist jij het in't begin? tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
1234Next
Add Reply New Topic New Poll