d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mijn 1ste Halo 3 Montage > Kijk Maar Als Je Wilt :)
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 25 2007 07:42am
niet slecht gedaan , vind enkel dat je die groene tussenschermen iets meer mocht verzorgen wink.gif
voor de rest knap werk
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 07:44am
Wanneer ik de kans heb halo 3 in mijn xbox te drukken, wil ik wel een keer tegen jou spelen! smile.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 25 2007 07:48am
Quote (cranium-sf @ Tue, 25 Dec 2007, 15:42)
niet slecht gedaan , vind enkel dat je die groene tussenschermen iets meer mocht verzorgen wink.gif
voor de rest knap werk


Ja het is ook een beta version en ik use ook gewoon de meest standaart windoms movie player wink.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 25 2007 12:13pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 25 Dec 2007, 15:48)
Ja het is ook een beta version en ik use ook gewoon de meest standaart windoms movie player wink.gif


Iemand een idee voor een goede editor ofzo om filmpies temaken ?

Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 15:44)
Wanneer ik de kans heb halo 3 in mijn xbox te drukken, wil ik wel een keer tegen jou spelen! smile.gif


wat is je GT dan ,dan @ ik je wel
Mijnes = ToD Cl4wSh0T

This post was edited by tenshinhan on Dec 25 2007 12:14pm
Member
Posts: 115
Joined: Aug 19 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Dec 26 2007 09:21am
ik raap jullie allemaal met halo
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 26 2007 09:36am
Quote (MoveThatWay @ Wed, 26 Dec 2007, 16:21)
ik raap jullie allemaal met halo


raapert
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Dec 26 2007 05:39pm
Quote (MoveThatWay @ Wed, 26 Dec 2007, 17:21)
ik raap jullie allemaal met halo


Ey weer een nieuwe woord tongue.gif
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 26 2007 07:02pm
je aim is goed ohmy.gif en ziet er leuk uit
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 27 2007 03:08am
Quote (tenshinhan @ Wed, Dec 26 2007, 11:39pm)
Ey weer een nieuwe woord tongue.gif


komt van oprapen
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll