Quote (tenshinhan @ Tue, 25 Dec 2007, 15:48)
Ja het is ook een beta version en ik use ook gewoon de meest standaart windoms movie player

Iemand een idee voor een goede editor ofzo om filmpies temaken ?
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 15:44)
Wanneer ik de kans heb halo 3 in mijn xbox te drukken, wil ik wel een keer tegen jou spelen!

wat is je GT dan ,dan @ ik je wel
Mijnes = ToD Cl4wSh0T
This post was edited by tenshinhan on Dec 25 2007 12:14pm