Quote (Zompy @ Tue, 25 Dec 2007, 12:49)
zelf afsteken is ook leuk?!
ik heb:
400 rotjes
100 grondbloemen
set van 7 pijlen
36 romeinse kaarsen
144 babypijltjes met knal
12 thunder kings
2 potten
20 aansteeklonten
zozo
en dat doe je allemaal in een rugzak?
wij hebben 2 mortieren van 15 cm (straal hoogte 400 meter straal 200 meter)
een taart van 250 schoten (hoogte 100 meter straal 20 meter)
een spuit die 20 meter en 40 meter breed gaat duurt een minuut

8x pot 20 multicolorshots (100 meter hoog 30 meter breed)
echte nutraat knallers
en een nutraat rol van 2 meter -.-
saaai en veelkoppijn