d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk > Yea!
1239Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 05:14am
wij hadden 75 euro biggrin.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 25 2007 05:18am
Quote (Zompy @ Tue, Dec 25 2007, 11:14am)
wij hadden 75 euro biggrin.gif


heb helemaal niks dit jaar
normaal koop ik wel voor 25 euro maar vond me dit jaar al een beetje te oud worden voor vuurwerk
en als ik wat wil afsteken krijg ik wel wat smile.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 25 2007 05:21am
geldverkwisting
als ik door men raam kijk zie ik langsalle kanten vuurwerk waarom zou ik er dan zelf onnodig geld aan hangen
je ziet paar mooie vuurpijltjes ontbloffen , en dat is het goodbye money

vind er alemaal niks aan

This post was edited by cranium-sf on Dec 25 2007 05:21am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 05:26am
Normaal koopt Twan voor me. Maar hij heeft nu een scharrel, dus die vlieger gaat niet op :c.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 05:49am
Quote (cranium-sf @ Tue, 25 Dec 2007, 13:21)
geldverkwisting
als ik door men raam kijk zie ik langsalle kanten vuurwerk waarom zou ik er dan zelf onnodig geld aan hangen
je ziet paar mooie vuurpijltjes ontbloffen , en dat is het goodbye money

vind er alemaal niks aan


zelf afsteken is ook leuk?!

ik heb:
400 rotjes
100 grondbloemen
set van 7 pijlen
36 romeinse kaarsen
144 babypijltjes met knal
12 thunder kings
2 potten
20 aansteeklonten
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 25 2007 06:02am
150euro en een hand
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 06:14am
Ik heb geen idee, ik denk dat het rond de 200 euro is..
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Dec 25 2007 06:16am
0,0

Ik vind het helemaal niet waard, waarom het kopen als anderen het afvuuren? biggrin.gif

En het is te gevaarlijk, allemaal leuk en stoer tot je iets tegenkomt.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 06:18am
Quote (Sefran @ Tue, 25 Dec 2007, 13:16)
0,0

Ik vind het helemaal niet waard, waarom het kopen als anderen het afvuuren? biggrin.gif

En het is te gevaarlijk, allemaal leuk en stoer tot je iets tegenkomt.


Gevaarlijk? Nee hoor, tenzij je een mongool bent die niet weet hoe 't moet tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 06:20am
Quote (Zompy @ Tue, 25 Dec 2007, 12:49)
zelf afsteken is ook leuk?!

ik heb:
400 rotjes
100 grondbloemen
set van 7 pijlen
36 romeinse kaarsen
144 babypijltjes met knal
12 thunder kings
2 potten
20 aansteeklonten


zozo

en dat doe je allemaal in een rugzak?

wij hebben 2 mortieren van 15 cm (straal hoogte 400 meter straal 200 meter)
een taart van 250 schoten (hoogte 100 meter straal 20 meter)
een spuit die 20 meter en 40 meter breed gaat duurt een minuut sleep4.gif
8x pot 20 multicolorshots (100 meter hoog 30 meter breed)
echte nutraat knallers
en een nutraat rol van 2 meter -.-


saaai en veelkoppijn
Go Back To Nederlands Topic List
1239Next
Closed New Topic New Poll