Quote (Skulvar @ Mon, Dec 24 2007, 12:09am)
Quote (teunverstraten @ Sun, Dec 23 2007, 11:05pm)
zie ik daar t woord grappig?
t was diep triest, maar goed, ik denk dat ik nu offtopic bezig ben ofniet?
Nee, je hebt het nog steeds over voetbal.
Niet offtopic dus.
Voorbeeld:
Heb jij zin in appeltaart?
in welk deel praat hij over voetbal?
edit : oh nvm zie het al ''t was diep triest'' dat is reactie op die match
This post was edited by cranium-sf on Dec 23 2007 06:57pm