d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Counter-strike
1235Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 10:24am
Vraagje,

wie speelt er hier allemaal cs ;O en dan vooral 1.6
+
waar?

ingame: Vraatjuh Admin MoW en Mo$ ;D
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 21 2007 10:25am
Counter Strike Source alleen maar natuurlijk ^^
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 10:26am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 21 2007, 04:25pm)
Counter Strike Source alleen maar natuurlijk ^^



waarom ;'( alleen mar instant headies daar



ps. Joshuaxl is een stomme tyfuslijer die van mij een doodverwensing krijgt, kut scammer.

This post was edited by Vraatjuh on Dec 21 2007 10:26am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 21 2007 10:26am
Quote (Vraatjuh @ Fri, 21 Dec 2007, 17:26)
waarom ;'( alleen mar instant headies daar


omdat daar mensen zijndie niet op zicht beginnen te sprayen?
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 10:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 21 2007, 04:26pm)
omdat daar mensen zijndie niet op zicht beginnen te sprayen?


wat ;p?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 21 2007 10:27am
Quote (Vraatjuh @ Fri, 21 Dec 2007, 17:26)
ps. Joshuaxl is een stomme tyfuslijer die van mij een doodverwensing krijgt, kut scammer.

HIHIHI
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 10:28am
Quote (�?NNI @ Fri, Dec 21 2007, 04:27pm)
HIHIHI



niet lache!!!! ;x
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 21 2007 10:29am
haha mja speel je css of niet?

mja ik ben fake afk dansles wink.gif
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 21 2007 10:35am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 21 2007, 04:29pm)
haha mja speel je css of niet?

mja ik ben fake afk dansles wink.gif


nee 1.6

css vindk te hitbox te groot wat et voor mij minder leuk maakt =)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 21 2007 11:04am
het is nog steeds een kwestie van wie er het snelst is.
ik speel css omdat ik het realistischer vind.
vooral gungame en surfrpg.

This post was edited by edujackass on Dec 21 2007 11:05am
Go Back To Nederlands Topic List
1235Next
Add Reply New Topic New Poll