d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot#3 > Discussies
1238Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 19 2007 08:14am
250+ replies alweer, gaat erg hard.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 08:18am
Quote (Feargod @ Wed, Dec 19 2007, 02:14pm)
250+ replies alweer, gaat erg hard.


mogen er maar 250 in ??? ohmy.gif maar ik neem aan dat die naam nietmeer van toepassing is ? ik bedoel het gaat nu toch best goed?

we wachten ofc allemaal ( ik iig ) wie het dutch team komt versterke, als er nou nog iemand voor komt.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 19 2007 08:18am
praten = therapie
dus wat wil je
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 08:19am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 19 Dec 2007, 15:18)
mogen er maar 250 in ??? ohmy.gif maar ik neem aan dat die naam nietmeer van toepassing is ? ik bedoel het gaat nu toch best goed?

we wachten ofc allemaal ( ik iig ) wie het dutch team komt versterke, als er nou nog iemand voor komt.


laten we hopen dat het iemand word met een beetje verstand wink.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 08:23am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 02:19pm)
laten we hopen dat het iemand word met een beetje verstand wink.gif


ja maar das niet eerlijk want dan maak ik geen kans.. >< ach wie houd ik voor de gek, ik ga opvallend doen in general help .. mss maak ik nog kans xD
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 08:29am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 19 Dec 2007, 15:23)
ja maar das niet eerlijk want dan maak ik geen kans.. >< ach wie houd ik voor de gek,  ik ga opvallend doen in general help .. mss maak ik nog kans xD


wat aardig van je wink.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 19 2007 08:53am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 19 2007, 02:23pm)
ja maar das niet eerlijk want dan maak ik geen kans.. >< ach wie houd ik voor de gek,  ik ga opvallend doen in general help .. mss maak ik nog kans xD


jezelf mssn ? biggrin.gif
leuk idee nog moest ik wat meer tijd hebben zou ik dat ook wel doen , heb ik niet pech
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 08:56am
Quote (cranium-sf @ Wed, Dec 19 2007, 02:53pm)
jezelf mssn ? biggrin.gif
leuk idee nog  moest ik wat meer tijd hebben zou ik dat ook wel doen , heb ik niet  pech


nee, ik doe het om het forum beter te leren kennen smile.gif want het is wel een leuke bezigheid denk ik.. maaar ik weet egt niet zoveel tongue.gif dus dan gaan we daar maar wat rond neuzen , en proberen mensen te helpen.. als het bevalt blijf ik het doen.. tongue.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 09:08am
Quote (Feargod @ Wed, 19 Dec 2007, 15:14)
250+ replies alweer, gaat erg hard.


we kunnen hier wel over blijven praten maar er valt nergens over te praten

of we gedragen ons en dutch forum blijft open
of het word verpest door onszelf en dan gaat ie dicht

het komt vast allemaal wel goed
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 19 2007 09:44am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 19 2007, 02:18pm)
mogen er maar 250 in ??? ohmy.gif maar ik neem aan dat die naam nietmeer van toepassing is ? ik bedoel het gaat nu toch best goed?

we wachten ofc allemaal ( ik iig ) wie het dutch team komt versterke, als er nou nog iemand voor komt.


zet je geld maar op lil[p]
hij post hier als een mod
hij maakt site suggestions
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=13399334&f=258

en hij is de goede vriend van lenty?
en hij heeft eens trong donor star!!
laten we afwachten smile.gif

This post was edited by stefan_FFH on Dec 19 2007 09:45am
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Closed New Topic New Poll