d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Omg-pvp > Hai
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 04:22am
voor de mensen hier zonder guild
OMG-PvP neemt mensen aan zonder paying fee
wat je eraan hebt ik weet het niet wat ik eraan heb weet ik ook niet ^^
mja dan heb je wel een guild XD en dat vind ik wel vet^

Grezz Eric
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 19 2007 04:46am
zou nog liever zonder guild zitten dan die guild , no offense :/
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 06:40am
Quote (cranium-sf @ Wed, 19 Dec 2007, 11:46)
zou nog liever zonder guild zitten dan die guild , no offense :/


dat slaat echt nergens op..
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 19 2007 06:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 19 2007, 01:40pm)
dat slaat echt nergens op..


het slaat op het feit dat jouw guild niet zo geliefd is, vraag me niet waarom, ik ben niet zo voor heel dat guild gedoe
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 06:48am
Quote (mrs.piggy @ Wed, 19 Dec 2007, 13:46)
het slaat op het feit dat jouw guild niet zo geliefd is, vraag me niet waarom, ik ben niet zo voor heel dat guild gedoe


ehm dat slaat totaal nergens op je weet niet eens waarover je het hebt.

wij zijn niet eens bekent.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 19 2007 06:54am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 12:48)
ehm dat slaat totaal nergens op je weet niet eens waarover je het hebt.

wij zijn niet eens bekent.


Jawel. Bij de Nederlanders wel. Bekend is een groot woord. We kennen de guild en een paar members: BadBoyDeGekste en Mischa. Dat zijn de redenen waarom niemand wil joinen.


Wtfux is deze poep. Toen ik nog 1337-leader was, mocht ik hier nooit een topic over maken ;C
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 06:58am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 19 Dec 2007, 13:54)
Jawel. Bij de Nederlanders wel. Bekend is een groot woord. We kennen de guild en een paar members: BadBoyDeGekste en Mischa. Dat zijn de redenen waarom niemand wil joinen.


Wtfux is deze poep. Toen ik nog 1337-leader was, mocht ik hier nooit een topic over maken ;C


wtf is er mis met mischa?

en ik probeer mensen plezier aantebieden niet members te recruiten want daar geef ik iig vrijweinig om..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 19 2007 06:59am
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 19 2007 06:58am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 19 Dec 2007, 13:54)
Jawel. Bij de Nederlanders wel. Bekend is een groot woord. We kennen de guild en een paar members: BadBoyDeGekste en Mischa. Dat zijn de redenen waarom niemand wil joinen.


Wtfux is deze poep. Toen ik nog 1337-leader was, mocht ik hier nooit een topic over maken ;C


Mag ook niet, we hebben tegenwoordig een guildrecrutement forum.

Hou het alsjeblieft tot dat forum.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 06:59am
Quote (Feargod @ Wed, 19 Dec 2007, 13:58)
Mag ook niet, we hebben tegenwoordig een guildrecrutement forum.

Hou het alsjeblieft tot dat forum.


ja maar ik wil mijn guild 9x% nederlands maken
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 19 2007 07:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 19 Dec 2007, 13:59)
ja maar ik wil mijn guild 9x% nederlands maken


Toch graag alleen daar posten;)

Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll