Quote (tenshinhan @ Tue, 18 Dec 2007, 22:37)
je respecteerd het of je houd het gewoon voor je ,dankje
Yeay, lang leve openstaan voor kritiek.
Ofwel, we mogen alleen zeggen dat het zo moedig is van je, dat je zogezegd op een forum (anonimiteit wie sau) bi bent.
Boeiend.
Als je het fijn vind om met iemand anders zijn penis te spelen, doe je dat. Val ons (mij) er niet mee lastig, en leg ons zeker geen misplaatst 'respect' in de mond.
Wat betekent respect überhaupt voor jou.