d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Miss Belgie Kan Geen Nederlands > Wat Denk Jij Hierover?
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 17 2007 01:10pm
tja
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 17 2007 01:12pm
Optie 3, mits ze ook echt waals is. Ik ken Miss België niet.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 17 2007 01:13pm
Wie wil er nou een uberhaupt pratende schoonheid?
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 17 2007 01:17pm
wel, in belgie .. is het tegenwoordig een grote cirque ...

we hebben al meer dan 180 dagen geen regering
er zijn vershcillende problemen tussen de vlamingen en de walen ...

blabla etc etc

een van de voorwaarden om miss belgie te zijn (en dus vlaanderen + wallonie te vertegenwoordigen) is om 2-talig te zijn...

en nu maken ze een waalse miss belgie en ze kan geen woord nederlands... ik citeer het antwoord op een vraag tijdens de miss-verkiezing: "sorry, ikke niet begreep."

het is een belediging voor alle vlamingen dat zo iemand miss belgie kan worden ...
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 17 2007 01:22pm
Quote (Falkerakatim @ Mon, Dec 17 2007, 08:17pm)
wel, in belgie .. is het tegenwoordig een grote cirque ...

we hebben al meer dan 180 dagen geen regering
er zijn vershcillende problemen tussen de vlamingen en de walen ...

blabla etc etc

een van de voorwaarden om miss belgie te zijn (en dus vlaanderen + wallonie te vertegenwoordigen) is om 2-talig te zijn...

en nu maken ze een waalse miss belgie en ze kan geen woord nederlands... ik citeer het antwoord op een vraag tijdens de miss-verkiezing: "sorry, ikke niet begreep."

het is een belediging voor alle vlamingen dat zo iemand miss belgie kan worden ...


Okay, dat wist ik dus niet. In dat geval vind ik het achterlijk dat ze het tot Miss België heeft kunnen schoppen.
Maar zo'n optie stond er niet in je poll, trouwens.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 17 2007 01:23pm
weer zo een mooi voorbeeld ,
vlamingen hebben frans in hun lessenpakket
walen weigeren vlaams te leren

walen zouden in eerste instantie niet eens mogen meedoen als ze geen vlaams spreken ( ook niet als je een tolk nodig hebt om hun vlaams te verstaan )
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 17 2007 01:26pm
het is wel erg dat ze amper nederlands praat, eigelijk rampzalig als ze miss België wordt.
Was het niet zo, toen ze miss verklaard werd, dat het publiek haar spontaan begon uit te joelen?


ze heeft nochtans wel een mooi snoetje !
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 17 2007 01:27pm
Quote (mrs.piggy @ Mon, Dec 17 2007, 07:26pm)
het is wel erg dat ze amper nederlands praat, eigelijk rampzalig als ze miss België wordt.
Was het niet zo, toen ze miss verklaard werd, dat het publiek haar spontaan begon uit te joelen?


ze heeft nochtans wel een mooi snoetje !


hehe tongue.gif snoetje is altijd wel goed aja:p sjans da sex 2-talig is étongue.gif
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 17 2007 01:29pm
oh net opgezocht wie het was , die naam aleen al ohmy.gif
alizée poulicek , heeft belgie niet genoeg schoonheden dat ze het in ander land moeten gaan halen?

oh nvm verkeerd gekeken
Evelyn Defour is het toch?

This post was edited by cranium-sf on Dec 17 2007 01:31pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 17 2007 01:29pm
Een premier moet tweetalig zijn, Miss België niet. Blijkbaar wel stof om een veralgemening van hier tot in China op poten te zetten: 'Alwéér een voorbeeld dat die luie Walen weigeren onze Vlaamschen taal te spreken! Wat een schande!'

Quote (Xepo)
Wie wil er nou een uberhaupt pratende schoonheid?
Go Back To Nederlands Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll