Quote (edujackass @ Mon, Dec 17 2007, 06:12pm)
typisch een slijmtopic.
on topic, er was al een soortgelijk topic als dit maar die is geclosed
Verbazingwekkend! Wat word er tegenwoordig niet geclosed hier?
Quote (Xepo @ Mon, Dec 17 2007, 06:14pm)
Het spijt me dat ik in het verleden niet met betere beledigingen op de proppen ben gekomen en gouden kansen heb laten schieten. Amen.
Hehe, dat geeft niet, we mochten toch op een schone lei opnieuw beginnen?
This post was edited by Skulvar on Dec 17 2007 11:17am