d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jensen
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Dec 14 2007 04:27pm
hoe hete dat nummer wat armin van buuren daar draaide ??
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 15 2007 06:42am
Ook ik heb mijn grenzen, stoor me aan mensen
Die steken op niveau van jensen, ja, je kent ze
Mediacircus met een hoop clowns
Ik breng het gevoel terug als in de tijden van motown
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 15 2007 06:45am
waar slaat die post op?? hij vraagt gewoon welk nummer dat was.. je heb net 12 posts en bent dus nieuw hier en zegt dan al : ook ik heb mijn grenzen.. ga toch weg man..

Rene, ik weet niet welk nummer dat was maar als je bij youtube jensen-armin van buren intikt krijg je vast wel wat, succes tongue.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 15 2007 07:12am
Quote (JWT @ Sat, 15 Dec 2007, 13:42)
Ook ik heb mijn grenzen, stoor me aan mensen
Die steken op niveau van jensen, ja, je kent ze
Mediacircus met een hoop clowns
Ik breng het gevoel terug als in de tijden van motown

FAKKELTEIT

Apachai: jouw geslacht slaat ook nergens op.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Dec 15 2007 07:39am
Quote (Apachai @ Sat, Dec 15 2007, 12:45pm)
waar slaat die post op?? hij vraagt gewoon welk nummer dat was.. je heb net 12 posts en bent dus nieuw hier en zegt dan al : ook ik heb mijn grenzen.. ga toch weg man..

Rene, ik weet niet welk nummer dat was maar als je bij youtube jensen-armin van buren intikt krijg je vast wel wat, succes tongue.gif


Ik gok erop dat hij hier al een pak langer dan jij rondhangt meisje
Member
Posts: 3,373
Joined: Apr 17 2006
Gold: 4,427.00
Dec 15 2007 09:47am
jensen is een samenvatting van de top 5 filmpjes op sites als flabber en consorten.. en zijn grappen leest hij van een autocue, wat niet eens het triestgevende aan die grappen is.. if u know what i mean..

FUCK JENSEN! WE WANT JAN!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 15 2007 09:57am
http://www.youtube.com/results?search_query=armin+van+buuren&search=Search

luister ze allemaal tot je het liedje tegenkomt.
of google een stukje songtekst als je het je nog kan herinneren.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 15 2007 01:08pm
Quote (Apachai @ Sat, Dec 15 2007, 12:45pm)
waar slaat die post op?? hij vraagt gewoon welk nummer dat was.. je heb net 12 posts en bent dus nieuw hier en zegt dan al : ook ik heb mijn grenzen.. ga toch weg man..
ALS je een meisje bent, ben je zwaar blond.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 15 2007 01:10pm
Quote (JWT @ Sat, Dec 15 2007, 08:08pm)
ALS je een meisje bent, ben je zwaar blond.


of jij bent gewoon dom .. is een grotere waarschijnlijkheid dan dat ik blond ben...
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 15 2007 01:15pm
Quote (Apachai @ Sat, Dec 15 2007, 07:10pm)
of jij bent gewoon dom .. is een grotere waarschijnlijkheid dan dat ik blond ben...
Jep, figuurlijk gezien had ik gelijk.

Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll