d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pc Hardware Vraagje. > Mb Ram.
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 12 2007 11:29am
Ik heb deze laptop: http://www.myhaier.nl/productsmore.php?show=5&sub=&prod=6&PHPSESSID=cfb164c6f39fd2b1e13e09d3b363aad5
Ik wil 512 of 1024 extra mb RAM erbij kopen. (dat verhoogt de snelheid, toch?)
Als ik de specificaties check, staat er dit:
Quote
-Memory RAM: 512M DDRII-667 2GB(Max),Slot x 2

Ik heb nu dus 1 zo'n RAM-staafje erin zitten. Dat betekent dat ik er nog 1 over heb. Dus ik heb een beetje gezocht naar MB RAM DR-II-667 en kwam op deze uit: http://www.sefcom.nl/webshop/product.php?productid=16244
Is dat de goede? Die past in mijn laptop?
En heeft het wel zin om 1024 mb RAM te nemen? Ik heb gehoord dat het alleen zin heeft als het verdubbelt wordt. dus 2 x 512.

Ja, Remy. Ik heb WEL gezocht =D

Thanks homies, JWT.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 12 2007 11:56am
hoe meer ram hoe beter lijkt mij..
en je zal het verschil alleen merken tijdens laadschermen en als je veel programmas heb draaien.
ik heb alleen geen idee hoe je ram in een laptop zou moeten krijgen tongue.gif
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 12 2007 12:17pm
Quote (edujackass @ Wed, 12 Dec 2007, 18:56)
hoe meer ram hoe beter lijkt mij..
en je zal het verschil alleen merken tijdens laadschermen en als je veel programmas heb draaien.
ik heb alleen geen idee hoe je ram in een laptop zou moeten krijgen tongue.gif
oh, naja. het is in ieder geval wat! =D

Maar als ik die bestel, past die erin? Ik weet wel hoe ik de laptop open moet maken (staat in de handleiding).
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Dec 12 2007 12:50pm
ja hij pas
zit zelfde slot op dus opzich zou hij moeten passen
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 12 2007 12:54pm
Twan, jij moet leuke dingetjes voor mij en Macbeth kopen!
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 12 2007 01:16pm
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 12 Dec 2007, 19:54)
Twan, jij moet leuke dingetjes voor mij en Macbeth kopen!
Wie, Macbeth? Wie, jij? Wat, ik geld? Neeeeeeeeee.

Ok, dan zal ik een keer zo'n ding bestellen. Thanks rene&eduard.
dancinglock.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 12 2007 02:47pm
je kan upgraden met nog een 512MBram, DDR2, 667MHz..

als je aan de onderkant je laptop openschroeft, kan je het er zo inklikken wink.gif
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 12 2007 02:57pm
Quote (Godsterrorforce @ Wed, 12 Dec 2007, 21:47)
je kan upgraden met nog een 512MBram, DDR2, 667MHz..

als je aan de onderkant je laptop openschroeft, kan je het er zo inklikken wink.gif
Waarom niet met een 1024? Zoveel euro scheelt het niet.
Member
Posts: 2,644
Joined: Feb 13 2007
Gold: 0.00
Dec 12 2007 02:59pm
Dat ram gaat niet passen, in laptops doe je sodimm, geen normalle dimmetjes!
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 12 2007 03:09pm
Quote (Jacub86 @ Wed, 12 Dec 2007, 21:59)
Dat ram gaat niet passen, in laptops doe je sodimm, geen normalle dimmetjes!
ah, dus die: http://www.citypc.nl/productinfo.html?product=12467&zoek=291 of die: http://www.citypc.nl/productinfo.html?product=10804&zoek=291

TAKEMS VS KINGSTON?


Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll