d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tijd Voor Clanmembers > Lees Keer Vanbinnen
12311Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 12,237
Joined: Nov 17 2006
Gold: 1,102.16
Dec 8 2007 04:08pm
hello

eum ik ben Clan leader van dof zoals ge zie in sig

clan ligt atm beetje stil dus kzoek paar members

Needs:
-Trust
-redelijk goed vo cwkes
-mense die graag fun cwkes doen
-mense die vaak duele


NN:
-locked of scammer tag fzo
-frooblets/nooblets/retards/...


pm me maar of post ier ofzo
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 8 2007 04:16pm
SIETEMIETER OP!!!1

This post was edited by edujackass on Dec 8 2007 04:17pm
Member
Posts: 12,237
Joined: Nov 17 2006
Gold: 1,102.16
Dec 8 2007 04:17pm
Quote (edujackass @ Sat, Dec 8 2007, 10:16pm)
SIETEMIETER OP!!!1


KRIG 90 % WARN PLZ++LOCKED+NOOB TAG PLZ
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 8 2007 04:24pm
Quote (jaapman @ Sun, 9 Dec 2007, 00:17)
KRIG 90 % WARN PLZ++LOCKED+NOOB TAG PLZ


NO LOL PLX I EZPK U 1337PWN NTIME LOL L2P NAPZZZZ
Member
Posts: 12,237
Joined: Nov 17 2006
Gold: 1,102.16
Dec 8 2007 04:25pm
Quote (edujackass @ Sat, Dec 8 2007, 10:24pm)
NO LOL PLX I EZPK U 1337PWN NTIME LOL L2P NAPZZZZ


ja leuk voor jou

stop nu me spamme fzo je hebt zo al wel genoeg warn
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 8 2007 05:13pm
er kan nog 40% bij.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 8 2007 05:20pm
Quote (jaapman @ Sat, Dec 8 2007, 10:08pm)


clan ligt atm beetje stil dus kzoek paar members

Needs:
-Trust
-redelijk goed vo cwkes
-mense die graag fun cwkes doen
-mense die vaak duele




ik geloof dat ik heb wat jij "need"

alhoewel ik geen idee heb wat cwkes is.

Ik duel vaak, heel vaak. tis alleen wel low level duel.
en mja, trusted? ag.


wat nu?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 8 2007 06:47pm
Quote (Hellskin @ Sun, Dec 9 2007, 12:20am)
ik geloof dat ik heb wat jij "need"

alhoewel ik geen idee heb wat cwkes is.

Ik duel vaak, heel vaak. tis alleen wel low level duel.
en mja, trusted? ag.


wat nu?


Volgens mij bedoelt ie clanwarkes. ohmy.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 8 2007 07:28pm
Jaapman heeft 10% warn. HIHIHI
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 8 2007 10:03pm
Quote (??NNI @ Sun, Dec 9 2007, 01:28am)
Jaapman heeft 10% warn. HIHIHI


volgensmij noemen ze dat in de volksmond: Self-owned

Quote (Skulvar @ Sun, Dec 9 2007, 12:47am)
Volgens mij bedoelt ie clanwarkes. ohmy.gif


clanwars op diablo?
Go Back To Nederlands Topic List
12311Next
Closed New Topic New Poll