☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ek 2008 > Hmm :|
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 485
Replies: 21
Track Topic
WeedNator
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold
:
6.00
#1
Dec 3 2007 04:12am
Hoi,
Groep C:
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk
Nou wat vinden jullie ervan ?!
~Olivier
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#2
Dec 3 2007 04:33am
Quote (WeedNator @ Mon, 3 Dec 2007, 11:12)
Hoi,
Groep C:
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk
Nou wat vinden jullie ervan ?!
~Olivier
Weloverwogen.
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#3
Dec 3 2007 04:43am
van basten kan net zo goed niet gaan, maar wie weet worden het mooie wedstrijden en gaan die sukkels samen spelen.. dan komen ze een heel end..
ik zie het alleen niet gebeuren
marty17
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold
:
2.91
#4
Dec 3 2007 04:48am
nederland kan net zo goed niet mee doen na de 1ste ronde gaan ze er toch uit.
of er moet een wonder gebeuren
Rogier
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold
:
13.38
#5
Dec 3 2007 05:28am
appeltje eitje
OK, dat word verliezen tegen Frankrijk en Italie met een nulletje of vier >_>
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#6
Dec 3 2007 06:46am
frnl - 2-0
ita-nl 2-1
rom-nl 0-0
dit gok ik, als anti-voetbal terrorist
WeedNator
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold
:
6.00
#7
Dec 3 2007 06:51am
wat een optimise hier zeg ...
fr-nl 1:2
ita-nl 1-1
rom-nl 0:2
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#8
Dec 3 2007 06:57am
Ik ben voor Nederland, en dat ligt niet enkel aan 't feit dat België niet meedoet, of het Nederlandse café waar je tijdens zo'n kampioenschap gratis biertje krijgen als je iets oranje aanhebt, en Nederland scoort of wint. Maar Van Basten maakt toch nogal rare keuzes; Seedorf niet opstellen. =/
reneisgoed1
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
340.90
#9
Dec 3 2007 06:57am
super geile poule =D we gaan wel door
WemyNM
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold
:
14.89
#10
Dec 3 2007 07:08am
Deutschland, Deutschland über alles
über alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,
Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt!
Ik hoop dat Nederland wint...
Go Back To
Nederlands
Topic List
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact