d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ek 2008 > Hmm :|
123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Dec 3 2007 04:12am
Hoi,
Groep C:
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk

Nou wat vinden jullie ervan ?!

~Olivier
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 3 2007 04:33am
Quote (WeedNator @ Mon, 3 Dec 2007, 11:12)
Hoi,
Groep C:
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk

Nou wat vinden jullie ervan ?!

~Olivier

Weloverwogen.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 3 2007 04:43am
van basten kan net zo goed niet gaan, maar wie weet worden het mooie wedstrijden en gaan die sukkels samen spelen.. dan komen ze een heel end..

ik zie het alleen niet gebeuren tongue.gif
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Dec 3 2007 04:48am
nederland kan net zo goed niet mee doen na de 1ste ronde gaan ze er toch uit.
of er moet een wonder gebeuren ohmy.gif
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Dec 3 2007 05:28am
appeltje eitje








OK, dat word verliezen tegen Frankrijk en Italie met een nulletje of vier >_>
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 3 2007 06:46am
frnl - 2-0
ita-nl 2-1
rom-nl 0-0

dit gok ik, als anti-voetbal terrorist
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Dec 3 2007 06:51am
wat een optimise hier zeg ...
fr-nl 1:2
ita-nl 1-1
rom-nl 0:2
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 3 2007 06:57am
Ik ben voor Nederland, en dat ligt niet enkel aan 't feit dat België niet meedoet, of het Nederlandse café waar je tijdens zo'n kampioenschap gratis biertje krijgen als je iets oranje aanhebt, en Nederland scoort of wint. Maar Van Basten maakt toch nogal rare keuzes; Seedorf niet opstellen. =/
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Dec 3 2007 06:57am
super geile poule =D we gaan wel door smile.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 3 2007 07:08am
Deutschland, Deutschland über alles
über alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,
Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt!





Ik hoop dat Nederland wint...
Go Back To Nederlands Topic List
123Next
Closed New Topic New Poll