d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo2 2keer > Lees Dit
12Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 30.34
Nov 26 2007 07:26am
Ik zat laatst te denken en wou diablo2 2keer installeeren zodat ik 2 keer tegelijk kon spelen dacht eerst dat het niet mogeljik zou zijn, tot ik iemand in een game tegen kwam die zijn eigen bo barb bij had.
Dus had ik aan hem gevraagd hoe die dat nou geflikt had. Was als volgd 1x diablo installeren dan de name veranderen naar diablo2a dan kun je het nog een keer installeren en die naam hoef je niet te veranderen.
Dan moest ik een d2gfx.dll bestandje hebben (heb ik van een site) en die in alle 2 de folders plaatsen. Ik wou het gaan opstarten maar deed het niet kreeg eror. Kut zooi maarja had 1diablo met lod erover dus dacht dat het daar aan lag
Heb ik alles ge uninstald en ge reinstald kreeg ik weer die kut eror. Ga nou mijn comp formateren hopelijk werkt het daarna. Heeft iemand van jullie dit ook geprobeerd of iemand die weet hoe het wel moet???? leg het me uit.
b.v.d
Member
Gold: 810.00
Nov 26 2007 07:31am
Je download een loader.
Je download een programma dat CDkey.mpq files kan schrijven.
Je gebruikt het programma om een file aan te maken met een speciale naam, zoals fietskar.mpq. (Deze wordt automatisch in je D2 map gezet.)
Je maakt 2 shortcuts naar je desktop waarin je bij de ene bij "Doel" achter die string "-mpq fietskar.mpq", zonder de aanhalingstekens en MET een spatie vóór het streepje.

Gefeliciteerd, nu kan je met jezelf mulen.

Mart
Member
Gold: 340.90
Nov 26 2007 07:40am
dit is al een paar keer gevraagt maar okej hier nog 1 x

je instaleerd eerst diablo 2 en expension dan verander je de naam ale je het spel heb geinstaleerd.maak een snel koppeling naar je desktop dan heb je a; 1tje
okej nu staat er 1 op dan ga je die verwijderen via start programas diablo 2 en dan uninstal dan zie je dat je diablo in programas weg is maar dat de map die je van naam verandert heb nog bestaat.
dan instaleer je nog een x diablo maar ofc met een andere cd keys en dan heb je 2x diablo op 1 pc
moet natuurlijk met d2 loader
mocht je nog vragen hebben
feel free to pm
Member
Gold: 30.34
Nov 26 2007 07:42am
Quote (Baklap @ Mon, Nov 26 2007, 01:31pm)
Je download een loader.
Je download een programma dat CDkey.mpq files kan schrijven.
Je gebruikt het programma om een file aan te maken met een speciale naam, zoals fietskar.mpq. (Deze wordt automatisch in je D2 map gezet.)
Je maakt 2 shortcuts naar je desktop waarin je bij de ene bij "Doel" achter die string "-mpq fietskar.mpq", zonder de aanhalingstekens en MET een spatie vóór het streepje.

Gefeliciteerd, nu kan je met jezelf mulen.

Mart

harstikke bedank maar heb het niet zo op loaders etc snap er geen kut van en weet ook niet waar die dingen te halen zijn.
Member
Gold: 0.00
Nov 26 2007 08:02am
Als je een goeie pc heb. kan je het ook laden met Virtual PC/VMware denk ik.
ik zelf heb het niet geprobeerd. maar Virtual PC zegt het eigenlijk al wink.gif een OS in je OS
het kost je wel wat Systeem geheugen. maar als je dan voor je VirtualPC net de minimum requirement pakt van D2LoD
dus WIN98iso en je gebruikt 512MB SysMemory. dan kan je op je eigen OS D2 runnen. en in je VirtualPC ook een D2 runnen.
stel je wil meer D2 clients runnen 3/4 dan kan je proberen met meer Virtual PC's alleen het vreet wel system memory.
(ps. nogmaals k heb het niet met D2 geprobeert maar wel met Free MMORPG's zoals Maplestory/Silkroad Online en dat werkt wel.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 26 2007 09:13am
wat een gekloot met images emuleren en 2x installeren. gebruik gewoon simpel een loader een cdkey changer/creater.. tering..
Member
Gold: 3,300.00
Nov 26 2007 09:45am
Hi,

ik heb zelf 8 loaders en heb daar niks voo rgedownload.
Op het moment dat je een programma gebruikt om loaders te creeeren schend je de license of agreement.
Aangezien dit een third party program is...

De makkelijkste manier is door extra cdkeys te kopen.

Hoe je loaders installeerd:

je installed d2 zorgt ervoor dat wanneer hij klaar is, alles het gewoon doet.
Vervolgens verplaats je het mapje naar de prullenbak/een andere schijf.
waarna je d2 uninstalled.

herhaal dit zelfde proces tot je keys op zijn..
daarna zet je alle mapjes die je verplaatste terug op de oude plek, alleen dan onder een andere naam.

vervang in elk mapje het d2gfx file..

nu kan je uit elke map een snelkpppeling maken, en op je bureaublad zetten.
wederom onder een andere naam.

daar klik je dan met de rechter muis / eigenschappen
en vul je dan in achter wat er al staat (zoiets van: "C:\Diablo II\Diablo II.exe") dit: -w

die -w zorgt ervoor dat je d2 in een klein venster runt, dit maakt het gebruik van loaders een stuk makkelijker.

Member
Gold: 16.93
Nov 26 2007 12:42pm
Quote (M[o)
nkey[115],Mon, Nov 26 2007, 04:45pm]Hi,

ik heb zelf 8 loaders en heb daar niks voo rgedownload.
Op het moment dat je een programma gebruikt om loaders te creeeren schend je de license of agreement.
Aangezien dit een third party program is...

De makkelijkste manier is door extra cdkeys te kopen.

Hoe je loaders installeerd:

je installed d2 zorgt ervoor dat wanneer hij klaar is, alles het gewoon doet.
Vervolgens verplaats je het mapje naar de prullenbak/een andere schijf.
waarna je d2 uninstalled.

herhaal dit zelfde proces tot je keys op zijn..
daarna zet je alle mapjes die je verplaatste terug op de oude plek, alleen dan onder een andere naam.

vervang in elk mapje het d2gfx file..

nu kan je uit elke map een snelkpppeling maken, en op je bureaublad zetten.
wederom onder een andere naam.

daar klik je dan met de rechter muis / eigenschappen
en vul je dan in achter wat er al staat (zoiets van: "C:\Diablo II\Diablo II.exe") dit: -w

die -w zorgt ervoor dat je d2 in een klein venster runt, dit maakt het gebruik van loaders een stuk makkelijker.

Dus jij hebt dia 8x op je pc geinstalleerd? Wat een verspilling van ruimte en tijd.

De loader is niet bannable atm ( en dit geld al hoeveel jaren?) ik zou zelfs zeggen dat het geen third party program is maar een mod en die zijn wel toegelaten, dit hebben ze expliciet gezegd.

Ik neem aan, ik heb het zelf nooit geprobeerd, dat door de d2gfx file te vervangen, je meerdere instanties van dia tegelijk kan runnen op je pc?

Voor window mode, ik zie dat je ": -w" hebt gedaan, maar je kan er toch altijd beter bijzetten dat de mensen echt wel die spatie moeten doen om verwarring te vermijden, anders werkt het helemaal niet.
En het moet buiten de quotes staan.

Wat is er makkelijk aan meerdere keys kopen? Zonder multiple keys gaat het gewoon niet.

Maar toch proficiat voor een post zonder gwn quote of 1 woord.
Member
Gold: 541.90
Nov 26 2007 01:34pm
het zou totaal geen zin hebben om loader bannable te maken omdat je nog steeds een geldige cdkey moet KOPEN je kan met loader niet zonder een gekochte cdkey spelen
je gebruikt cdkey changer, vult de owner, de 2 keys in maakt de mpq zet die in je d2 folder noem hem cdkey-1.mpq
en dan doe je dat voor stel 8 cdkeysets. nu maak je 8 shortcuts of je gebruikt c3p0 en dan zet je in de target line -mpq cdkey-1.mpq dacht ik.. en -w en -skiptobnet
Member
Gold: 1.00
Nov 26 2007 01:40pm
Bestanden veranderen is wel een infractie van de overeenkomst die je hebt geaccepteerd.
Go Back To Nederlands Topic List
12Next
Closed New Topic New Poll