als stagiair zijnde doe je veel bulkwerk (althans, ik..).
soms gaat dat vervele en heb je echt zoiets van: WTF.
alsk je iets mag aanrade: TOON INITIATIEF.
zeg tegen je leidinggevende dat je op zoek bent naar een uitdaging of zeg gewoon dat je je verveelt, omdat je werkzaamheden je neit de hele dag bezig kunnen houden.
proactief denken, geeft je werkgever iig een heel positief beeld van je