Dusja, heb zojuist in de voormiddag een examen afgelegd en ben erna met een vriend 'ff' op café geweest, wat dus natuurlijk is uitgelopen. Maar, ik ben tot het denken gekomen (ja ik denken, raar geval he).
Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk nog ben voor de oude waarden... dat ik eigenlijk houd van de simpliciteit van vroeger, van de schoonheid die het leven dan nog bevatte.
Nuja, het is moeilijk uit te leggen al typende maar laat me toch eens proberen.
Dus ik zat bij mezelf zo te denken in welk tijdperk ik graag zou willen leven, wanneer ik zou willen geboren zijn om bepaalde tijdperken mee te maken in mijn jonge, actieve jaren. Hierbij dus wel rekening houdende dat ik dus niets weet van wat ik nu weet en dus géén misbruik kan maken van mijn kennis nu.
Toen dacht ik natuurlijk wel maar over de voorbije 100 jaar en niet over heel vroeger maar laat me toch even mijn gedachten delen die toen mijn hersenpan ronddwaalden.
Ik dacht zo bij mezelve in welk tijdperk ik graag zou willen leven, welke veranderingen die ik zou willen meemaken, welke levensvisies die ik zou willen delen met bepaalde groepen van mensen. Oh mijn fantasie ging daar wel ff de vrij loop.
Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik zou willen geboren zijn rond het einde van de jaren '40 of juist het begin van de jaren '50. De redenen daarvoor zouden vooral de flower power zijn en de hele gedachte errond, en natuurlijk woodstock 69' (19 zijnde dan), wat ik daarvoor zou geven om daar bij geweest te zijn. Dan ook te denkende aan de economische en muzikale groei die je vanaf dit moment zou kunnen beleven.
Het ontstaan van zoveel verschillende muzieksoorten, de opmars van economieën en natuurlijk de laagtepunten ervan (73'). Denk gewoon aan hoe 'simpel' (voorzichtig gebruikt) het leven vroeger was, totaal niet zoveel dingen om over zorgen te maken, nog kunnen genieten van de fijne dingen des leven en blij zijn met
alle kleine dingen die je hebt. Wat nu rond deze tijd totaal het geval niet meer is. Man wat ik ervoor zou geven..
Owja, alvast sorry voor de onduidelijke zinsconstructies die je alvast gaat vinden en wss ook de schrijffouten, maar heb er nu ff geen reet zin in om veel moeite te doen

Btw deel jullie gedachten en vertel waarom